Kuinka hyvin vastaatte toistenne ihanne kuvaa???

Onko puolisosi miten lähellä ihanne kuvaasi,, entä sinä hänen???

Ite ukkoni kanssa ollaan ulko näöllisesti vastakkain toistemme ihanne kuvaa,, mieheni on vaalea, pitkä ja hoikka, siniset silmät.... Unelmin mieheni ois tumma,,, tai vähä niinku kauniitten ja rohkeitten Deacon, mut ein niin pikä... Ite oon tumma ja ukkoni on aina tykänny Blondeista!!!

Mutta luonne kai se on tärkein,,, ollaan aika yks yhteen siinä suhteessa. Molemmat ei romantikkoja ja huumoria löytyy ja vähä leikki mielistä kiusottelua!!! Ainut mikä eroo kuonteissa on se että ukollla on lyhyt pinna,, suuttuu vähästä mutta myös leppyy,, ite taas en taho suuttua millään,, mut kun suutun sitä voi kestää viikonkin.

Ihannekuva,,, melkein,,, näin menny hyvin 7vuotta, vaikki nyt Deacon olekkaan!!! :LOL:
 
ihmettelijä
unelmien mieheni on ulkonäöllisesti shieldin vic,eli oma mieheni...mieheni on ihan vicin näköinen,kyllä meillä muutenkin menee kaikki yhteen,2 itsepäistä jääräpäätä kun suhteessa on,tappeluita on maks kerran vuodessa.. emme tappele... :heart:
 
hehee
Mun ihannemies on tummahiuksinen (lyhyet siistit hiukset), ainakin 180cm pitkä ja vähä reippaat 70kg 'puoliatleetti'...eli jossain määrin lihaksikas muttei tosiaan mikään pumpattu. Oma rakas aviomies on vähä yli 170cm ja nippa nappa yli 60kg, hiukset on vaaleahkot ja polkat...eli melko lailla päinvastainen kuin olin aina kuvitellut omaksi tulevaksi miehekseni. Mun ex oli ulkonäöllisesti just mun makuun....mut luonne ratkasee!!!! Nytpä sen on omakohtaisesti huomannut:)...

En tiedä miehen unelmanaisesta, muutaku et sporttinen pitää olla eikä kovin meikattu ja mieluiten pitkät hiukset (väri??)....noi menee mun osalta nappiin....mut 'unelmamittoja' en tiedä.... mies kehuu...se riittää...
 
En tiedä vastataanko toisiamme ollenkaan, mieheni ei todellakaan ole unelmieni mies, mutta silti rakastan häntä. Ajattelen että ehkä siitä joskus tulee se unelmieni mies, mutta pää kysymys on se että haluaako hän olla minun unelmieni mies? Mielestäni parisuhde on silloin hyvä kun kumpikin ajattelee että haluaa olla se toisen unelma ja toimii sen mukaan.

Miehelläni on ongelmana se että tietokone menee kaiken edelle, ei oikein tiedä mikä isän rooli on (osallistuu kyllä lastenhoitoon, mutta päällimmäisenä mielessä on että koska pääsee takasin koneelle). Nyt käydään sitten pariterapiassa ja toivotaan että löydetään toisemme ja että halutaan toisiemme ja lastemme parasta kummatkin.....ongelma on ollut aika lailla se että kumpikin ajattelee omaa parastaan ja minä lisäksi lasten......mieskin ajattelee että toimii lasten parhaaksi mutta ei kuitenkaan toimi. En voi sanoa etteikö hän koskaan ajattelisi lapsia, mutta mielestäni pitäisi aina ajatella lapsia.

Unelmieni mies on sellainen joka hyvä isä, pitää huolta perheensä hyvinvoinnista, osoittaa hellyyttä ja huomioi lapset sekä vaimon, suojelee perhettään kaikelta ja pitää perheensä sijalla yksi.


 

Yhteistyössä