H
Happea
Vieras
Meillä on "ongelmana" se, että poika 1 v 3 kk ei oikein viihdy ulkona. Rattaissa jaksaa istua pitkänkin matkan, mutta jos ollaan vaikka omalla takapihalla niin pojalla palaa päreet parissa minuutissa. Hetken jaksaa mönkiä ja kävellä ja ihmetellä mutta sitten alkaa kiukuttelu. Puistoissa ei tykkää keinuista (on kokeiltu silloin tällöin huhtikuusta lähtien) ja hiekkalaatikolla viihtyy vain hetken (jos on joku kiva leluauto tms.) Yleisesti voisi sanoa että jaksaa "olla itse" puistoissa tms. korkeintaan vartin verran.
Voisiko olla kyse siitä, että hän väsyy nopeasti koska on oppinut kävelemään vasta pari viikkoa sitten ja ulkovaatteissa ja kengissä on vielä hankalaa liikkua? Vai eikö hän ole saanut tarpeeksi treeniä ulkoilemiseen, minä kun olen toistaiseksi pääosin ulkoiluttanut häntä rattaissa (kivittäkää vaan).
Voisiko olla kyse siitä, että hän väsyy nopeasti koska on oppinut kävelemään vasta pari viikkoa sitten ja ulkovaatteissa ja kengissä on vielä hankalaa liikkua? Vai eikö hän ole saanut tarpeeksi treeniä ulkoilemiseen, minä kun olen toistaiseksi pääosin ulkoiluttanut häntä rattaissa (kivittäkää vaan).