Kuinka huono itsetunto voi ihmisellä olla? Vaimo pettänyt 2v ja "ex"-mies lähettelee rakkauskirjeitä :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sivusta seuraaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sivusta seuraaja"

Vieras
Tästä ajasta viimeisimmän puoli vuotta ovat asuneet erillään. Lapset asuvat viikko-viikko systeemillä vuorotellen kummankin luona.

Naisella on ollut tän 2 vuoden aikana ainakin 10 eri miestä plus lisäksi kaikki pelkät tekstausasteelle jääneet jutut.

Mies kirjotti nyt kirjeen ja toi sen kukkasten kera kertoi kuinka toivoo että he vielä palaisivat yhteen että hänellä ei ole koko tänä aikana ollut ketään kun ei pysty ajattelemaan muuta kuin kaveriani.

Tulee kyllä aika epätoivonen kuva tästä miehestä... Tosin kaveri on kaunistellut asioita eikä todellakaan ole kertonut kaikkia miesjuttuja "exälleen" ja ovat panosuhteessa senkin kanssa olleet koko tämän ajan.

Kylläpä vaan voi epätoivosesti rakastaa toista ihmistä! :/

Nyt kaveri miettii pitäiskö palata yhteen exän kanssa ja pyöräyttää kolmas muksu. En usko että siitä pidemmän päälle tulisi mitään kun tuntuu että kaveri on niin muiden miesten makuun päässyt ja pettäis taas varmaan aika pian hetki kun baariin pääsis.

Toisaalta hyvän ja uskollisen miehen menettää jos ei palaa exän kanssa yhteen, mutta musta tuntuu et se olis vaan välttämättömän pitkittämistä taas seuraavalla parilla vuodella :(

Vaikka en tietenkään kaverille voi sanoa mutta niin toivon että ex-miehensä löytäis arvoisensa naisen ja tajuaisi vihdoin miten säälittävä ja epätoinen on ollut!!! Ei kai kaveri haluu muita miehiä jättää kun exä kirjottaa "mun sydän on aina sun, oon valmis ottamaan sut milloin vain takaisin luokseni".

Ja ei edes olla mitään teinejä vaan 3-kymppisiä.

Juuri tuosta suhteesta en tiedä, mutta onhan olemassa myös vapaita suhteita kun joillekin se seksi ja rakkaus ovat kaksi täysin eri asiaa... Itsekin tällaisia ihmisiä tunnen jotka eivät ole puolisostaan lainkaan mustasukkaisia niin kauan kun "mun sydän on aina sun". Näin meitä on erilaisia

[QUOTE="pii";26304649]kuinka jaksat vatvoo toisten suhdetta netissä? tosta aika hyvin myös tunnistaa itsensä...[/QUOTE]

Eiköhän näitä oo aika paljon suomessa. Mun lähipiirissäkin pari aika samantapaista tilannetta. Toinen ei vaan ihan näin paha, vielä!

[QUOTE="pii";26304681]ai monta jotka ovat kirjoittaneet kirjeen sanoilla; "mun sydän on aina sun, oon valmis ottamaan sut milloin vain takaisin luokseni".?[/QUOTE]

Heh no en nyt ihan sanasta sanaan edes muista, mutta toi oli tiivistettynä se pointti! Alkuperäisessä oli paljon pidempi liirumlaarumi :D

Yhteistyössä