Kuinka hoidatte isommat, jos vauva vain huutaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos se vauva kerran vaan huutaa, niin minkäs teet. Itse roikotan sylissä yhdellä kädellä ja teen muut hommat toisella. Mihin se kantoliina ei auta? Saahan siinä kädet vapaaksi. Jos vauva kerran itkee kuitenkin, niin onpahan sylissä.

Ei kai auta muu kuin huolellinen suunnittelu. Siis ainakin tuossa ruoanlaittoasiassa, ostat helppoja tarpeita tai teet seuraavan päivän ruoan edellisenä iltana. Harvassa on pukemisesta tykkäävät vauvat, itselläni on auttanut iPodin työntäminen korviin ja mukava musiikki (huonot hermot...) :) Muista, että sinunkin pitää levätä, ei elämän kuulu olla ikävää!

Kyllä se vauva aina sen aikaa kestää, minä pidin sen näköetäisyydellä ja hoidin asiat. Ei sille aina vaan voi mitään. Meillä oli mahavaivainen kuopus, ja kaverilla oli samanlainen myös. Tuntuuhan se pahalta, mutta pitää vaan sulkea korvat. Ei sitä kakkapyllyäkään voi jättää pyyhimättä tai lasinsirpaleita lattialta korjaamatta... Ja jos jaksat kantoliinassa kantaa ruokaa laittaessa, niin voit ainakin ajatella että on lähellä sinua. Tsemppiä, ajan myötä se kyllä menee ohi tuokin vaihe!

No, miksi vauva ei itkisi jos on esim. vatsavaivoja?! Herää kysymys... Ei vauva muuten itseensä ilmase. Meillä ei myöskään auttanut pojan iltahuutoihin yhtään mikään. Kaikki keinot kokeiltiin ja vauva vaan huusi. Oon nyt miettinyt, ku seuraava tulee heinäkuussa. Toivon kovasti ettei tuu samanlaista huutajaa.

Yhteistyössä