Kuinka hoidat mielialaasi?

  • Viestiketjun aloittaja "Mielikki"
  • Ensimmäinen viesti
masis
En mitenkään, ja se näkyy. :(

Tavoitteena onkin alkaa ottaa säännöllisesti kalakapseleita ja vitamiineja, ulkoilla ainakin tunti päivässä ja lakata siirtämästä tekemättömiä töitä. Tämä viimeinen on se, joka mua ahdistaa kaikkein eniten, eikä sille voi mitään kukaan muu kuin mä itse.
 
"..."
Siivoamalla elämästä ylimääräiset pois. Pysähtymällä vaikka illaks sohvalle, vaikka kämppä ois harakanpesä, jos vaan en jaksa tehdä mitään. Pysäyttämällä aivot suklaalla tai siiderillä (yks riittää tähän tarkoitukseen :) ).
 
"Maikku"
-Oma aika: Sis liikuntaa(ulkona erityisesti), kahvi+lehti, tv:stä vain niitä juutuja, joista itse tykkää. Talon siivousta.
-Kaveriaika: Sellainen ihminen, jolle voi puhua muutakin, kuin kaunistellut versiot kuulumisista.
-Hyvä ruokavalio, jossa ei lasketa jokaista kaloria ja syytellä itseä, mutta pidetään oikeasti langat käsissä terveellä tavalla.
-Parisuhdeaika!!!!! Jos löytyy kumppani, niin välit hänen kanssa tärkeetä olla kunnossa. Pitää saada aikaa, jolloin lapset eivät läsnä.
 
loiskis loiskis
Mä kuuntelen joskus sellaisia äänitteitä missä on luonnonääniä, esim aaltoja. Löytyy ihan youtubesta. Makaan sängyllä ja kuuntelen aaltoja. Se on tosi rentouttavaa ja pelastus silloin kun ei ole mahdollista lähteä minnekää ja seinät kaatuu päälle.
 

Yhteistyössä