Kuinka helposti..

  • Viestiketjun aloittaja tuumailija
  • Ensimmäinen viesti
tuumailija
..Sairaalanne on suostunut käynnistämään onko ollu eroja ekassa ja toisessa synnytyksessä mulla tulee perjantaina tasan 40 ja olo on erittäin raskas ja tukala ja pari viikkoa sitten terveydenhoitaja veikkas silloista kokoa jo yli kolmikiloiseksi. En oo saanu nukuttua kunnolla muista ees koska kun ahistaa ja on hankala olla ja saa rampata vessassa..Ja sit kuitenkin päivät pitäis jaksaa olla pirteenä esikoisen kanssa..Meillä vaan vaihtui jus terveydenhoitaja viimme viikolla ja on ihan peestä..pyysin tekemään sisätutkimuksen oman mielenrauhan saamiseksi et on onko paikat auennu suppareista mut ei suostunu tekemään kun ei kuulemma oo mitään hyötyä kun ei kuitenkaan tiedä koska se tulee..Mulla kun ei oo ollu lääkäriä kun viimeksi puolenvälin tällä puolella eikä oo kun omalääkäri on niin sellanen kenenkä en anna koskea itseeni pitkällä tikullakaan...No tulipa taas tilitettä oikein urakalla.. mut voisko joku kertoa kokemuksista?
 
mulla on 2 lasta syntynyt n.2 viikkoa yli lasketun ajan.esikko käynnistettiin lapsiveden vähyyden takia 42+2 ja toka laps lähti sit itekseen tuleen 41+6.
Mulle on aina sanottu että normaalin raskauden kesto on 38-42 ´viikkoa eli raskaus ei ole yliaikainen ennenkuin 42 viikkoa on ylitetty.toki yleisesti tehdään se eka kontrolli 10pvä yli lasketun..mutta ei mulla ainakaan oo sillon käynnistetty jos vauvalla on kaikki ok.... :wave:
Joten tsemppiä odotukseen...ei sulla kuitenkaan enää niin hurjan pitkä odotus oo....toista se on mulla, vasta 13 rv viikko menossa :D
 
esikoinen tulossa
laskettu aika torstaina ja olo täälläkin tukala. kuulema muutaman viikon voi mennä yli ts. noin kahden viikon jälkeen lasketusta mietitään käynnistystä mutta voi mennä vähän siitäkin yli (jos lapsi kohtuullisen kokoinen ja lapsivettä riittävästi), mutta ensi viikolla jo katsotaan taas tilanne lääkärin toimesta...
 

Yhteistyössä