Kuinka helposti pääsette juhliin tai tilaisuuksiin, joihin ei lapsia kutsuta mukaan ?

  • Viestiketjun aloittaja "mimmi"
  • Ensimmäinen viesti
"mimmi"
Löytyykö aina lastenhoitaja vai jäättekö kotiin ? Meiän tuttava melkein suuttui eikä ollenkaan ymmärtänyt, että meiän on hankala lähteä heidän rapujuhliinsa ilman lapsia.
Mummulat on kaukana eikä tässä lähellä asu ketään, joka tulisi muutamaksi tunniksi lapsia katsomaan. Tuohon kuitenkin kuuluu myös nukkumaan laitto, koska pippalot alkaa vasta klo 19.
 
"vieras"
Ei meitä vissiin enää kutsuta mihinkään, kun en ole sellaiseen tilanteeseen törmännyt. Mutta todennäköisesti jättäisin osallistumatta, tai sitten meiltä menisi joko minä tai mies yksin. Tosi harvoin jätetään lapsia hoitoon edes isovanhemmille ja ainakaan maksullista lapsenvahtia en viitsisi minkään turhanpäiväisten kekkerien takia palkata.
 
=)
OIkeestaan aina kun halutaan. Joko lähellä asuva mummo tulee tänne tai lapset menee mummulle (jos ollaan siellä päin Suomea juhlissa) tai sitte lasten kummit kattoo. Joskus tosin skipataan jotkut kemut sillä varjolla ettei ole hoitajaa, jos ei vaan hotsita mennä ;)
 
"viiru"
hoitaja löytyy aina, jos ajoissa tulee kutsu. Lähiverkko on hyvä.
Voihan rapuja syödä lasten kanssa. Me on syöty aina lapsen läsnäollessa
ikää jotain aluin alkaen 1 v.
 
"aapee"
[QUOTE="viiru";24340227]hoitaja löytyy aina, jos ajoissa tulee kutsu. Lähiverkko on hyvä.
Voihan rapuja syödä lasten kanssa. Me on syöty aina lapsen läsnäollessa
ikää jotain aluin alkaen 1 v.[/QUOTE]

No, ensin ne piti olla jo iltapäivällä ja sellaiset, että lapset on mukana. Nyt jostain syystä sitten haluavatkin juhlia vain aikuisten kesken.
Mutta kai me ollaan jengin pettureita ja jätetään väliin.
 
Me päästään melkein aina. lähiverkko kanssa todella hyvä ja lapset viettävät aikaa isovanhempien kanssa todella paljon. Itse asiassa nytkin jäivät yöksi mummolaan vaikka meillä ei ole mitään erikoista... siellä on vaan niin kivaa :)
 
Ei päästä. Mulla on lähialueelta yks kaveri jolta voisin kehdata pyytää lastenhoitoapua jos on paha tilanne.. Isovanhemmat asuu 300km:n päässä. Hyvin on tähän mennessä oma äitini päässyt esim. lääkärikäyntien takia mut nyt taitaa silläkin olla lomat käytetty ja melkeen hävettää pyytääkään. Miehen äiti on semmonen et varmaan sanoo mielellään tulevnsa mut peruu sitten.. Noh, itse oon tämän paikan valinnut. Ei nyt suurempia ongelmia oo vielä ollut.

Niin, en tosiaan pyytäis keneltäkään hoitoapua rapujuhlien takia.
 
"vieras"
Aika huonosti mut saadaan jos tosi ajoissa puhutaan.Lapset tosin ei tykkää jäädä ja se tuntuu pahalta joten usein en pyydä. Meitä ei haittaa jos joku loukkaantuu siitä, se on voi voi ;) Lapset on meille tärkeempiä :)
 
"minna"
Aika hyvin me saadaan hoitaja tarvittaessa. Meillä on hyvä tukiverkko, isovanhemmat, kummit ja pari tuttua likkaa on, joille vähän maksetaan tarvittaessa. Tosin me ei kyllä kaikkiin "turhimpiin" juhliin lähdetä. Aika harvoin siis käytetään tilaisuutta hyväksi. Ja mulle on ihan sama jos joku sen takia suuttuu, että me ei saatu hoitajaa.
 

Yhteistyössä