kuinka helposti herpekseen saa lääkityksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu tietty miten paha on tai miten levinnyt. Miehellä tavan huuliherpes joka kerran matkoilla tuli käsiin ja muuallekin, lekuri sano et eipä oo noin pahaa ennen nähnykään, sai heti lääkityksen.

viimeksi lääkäri ei tiennyt sellaisia lääkkeitä olevankaan mutta katsoi tiedoistani ja kirjoitti tupla annoksen siis kakhdeksi kerraksi.

kuivattaako kellään ne lääkkeet huulia? mulla ainakin ihan hirveesti mutta tehoaa nopeasi herpekseen.

mulle ne ei ikinä määrää sitä :o

vaikka on herpes ollu levinneenä isolle alueelle, puolet kasvoista menny tunnottomaksi, levinny silmään yms.. kivoja oireita.. sanottu vaan äkäisesti että menee ohi viikossa. eipä ole koskaan menny..

mulla on aina herpes vähintään yhdessä kohtaa huulia kasvoja.. levinnyt nenän ja silmänkin kalvoille. miten tämmösen lääkityksen saa?? lääkäri ei ole mulle muuta kuin suositellut apteekin voiteita siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla on aina herpes vähintään yhdessä kohtaa huulia kasvoja.. levinnyt nenän ja silmänkin kalvoille. miten tämmösen lääkityksen saa?? lääkäri ei ole mulle muuta kuin suositellut apteekin voiteita siihen.

silmään jos menee on pakko hoitaa sisäisesti! Riski näön menetykseen on suuri! Käy ensi kerralla ihotauti lääkärin luona kun herpes iskee.

Alkuperäinen kirjoittaja HUI:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

silmään jos menee on pakko hoitaa sisäisesti! Riski näön menetykseen on suuri! Käy ensi kerralla ihotauti lääkärin luona kun herpes iskee.

Mulla ollut silmässä eikä mitään sisäistä lääkitystä ollut.
Vain silmään laitettavaa rasvaa herpeksen hoitoon.

tosiaankin jos herpes leviää silmään niin siihen täytyy saada jo ihan syötävät lääkkeet!
ja jos muilla ei tunnun tavan huuliherpes lähtevän niillä voiteilla kuten mulla kävi, niin vaihtakaa vaikka lääkäriä jotta saatte nuo oikeat lääkkeet. ite yritin 3kk hoitaa herpestä voitella kunnes kävin lääkärillä asian tiimoilta ja suoraan sain reseptit lääkkeisiin.
inhottava tauti .. :|

Yhteistyössä