Kuinka helposti haette sairasloman?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Pitääkö olla korkea kuume että haette?
Vai mitkä kriteerit pitää täyttyä?

Itsellä tilanne ae ertä iski viime yönä todella paha flunssa ja olo tosi kipeä ja väsynyt. Pahin on kurkkukipu. Kuumeinen jääpalikka olo on mutta ei kuitenkaan kuumetta.

Olisko vinkkejä parantaa oloa että jaksaa aamulla töihin ja työviikon painaa.?
Mielellään en saikkua ottas, mut paremman olon kyllä.

Haen sairaslomaa, jos en ole työkykyinen.

Mä haen sairaslomaa siis jo aivan pienestä kuumeenpoikasesta, koska reagoin kuumeeseen todella herkästi.

Vastaavasti tänään olin töissä, vaikka teloin jalkani ja könkkään kepeillä, koska kykenin hoitamaan duunit ilman toimivaa jalkaakin. Sairaslomaa olisin kyllä saanut, mutten kokenut tarvitsevani.

Oon mennyt kuumeessakin töihin. Aina ei vaan kehtaa olla pois. Itsellä on lähiaikoina ollut saikkua isompien juttujen takia, joten kyllä yks flunssa menee vaikka töissäkin...

Haen sairaslomaa, jos en ole työkykyinen.

Mä haen sairaslomaa siis jo aivan pienestä kuumeenpoikasesta, koska reagoin kuumeeseen todella herkästi.

Vastaavasti tänään olin töissä, vaikka teloin jalkani ja könkkään kepeillä, koska kykenin hoitamaan duunit ilman toimivaa jalkaakin. Sairaslomaa olisin kyllä saanut, mutten kokenut tarvitsevani.

Mulla vähän sama, jos on sellainen olo, että se työpäivä menee kelloa tuijottaessa, kotiinpääsyä odottessa ja jokaista taukoa kans, eikä mitään pysty tekemään kun olo on niin heikko niin jään kotiin.

Mut joskus olen ollut töissä kans kipsin kanssa yms kun olen hommat saanut hoidettua.

Ei meidän tartte hakea. Kolme päivää saa olla omalla ilmoituksella. Työnkuva sellainen, että ollaan pois aika herkästi. Syöpäpotilaiden vastustuskyky on heikko, eikä he kaipaa mun räkätautejani.

Kuumimmat

Yhteistyössä