Kuinka hätäsiä olitte ostamaan vauvalle tavaroita valmiiksi ? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loka

Vieras
Mie oon pieniä vaatteita ostanu jonkun verran jo :ashamed: Tutit, tuttipullon, pieniä vaippoja ( juu-u, ne vaan on niin sulosia :ashamed: =) )
Ja vielä ois amme, hoitoalusta, turvakaukalo, pinnasängyn patja, itkuhälyttimet, sitteri ...
Appiukkoa pyydettiin käydä katsomassa Jysk:istä sitä nallepuh-sitteriä =)

Mut siis kuinka pian olette muut alkaneet hommata tulokkaalle tavaraa ?
Tässä on tosin sekin takana että meillä ei ikinä olis kerralla rahaa ostaa kaikkea sitä mitä tarvitaan, eli pikkuhiljaa on ostettava kaikesta huolimatta :kieh:

minä ostin kaikki...heti mulle tänne äkkiä tyylillä ..(esikoinen oli tulossa)olisi pitänyt kuunnella vähän miestäkin ettei kaikkea tarvitse heti ostaa.. ja nyt huomaan että osa on aivan turhaa tavaraa mitä me emme tarvitse..on myös paljon tarpeellistakin..mutta niinkun joku joskus sanoin niin on ne kaupat auki lapsen syntymänkin jälkeen! ja tämä tosiaan muistan ensikerralla!!! ;) :whistle: =)

En muista tarkemmin mutta yli puolen välin ennenkuin ostelin.
Keskenmenoja sen verran monta että mahdollisimman pitkälle halusin odottaa.
Nyt ostettiin eilen turvaistuin,sitteri ja itkuhälytin.Vaunut ja vaatteet kaikki tallella.Ja uusia en osta,kun ehjiä ja hyviä ovat.
Viikkoja nyt 35

Sillon ostettiin kun hyvä tuli vastaan tai oli muuten menoa kaupunkiin niin samalla. Kaikki valmiina lieni muutamaa viikkoa ennen laskettua aikaa, nyt jäin just äippävapaalle enkä ole mitään oikeestaan hankkinut muttei paljon tarvikaan.

No aika pian sen jälkeen kun eka kolmannes tuli täyteen. Oikeastaan kaikki oli hankittu pari kk:tta ennen la:ta ja hyvä niin, koska niissä helteissä mitä sinä kesänä oli, en olis kyllä kaupoissa jaksanutkaan enää viimeisilläni ravata...

pojalle aloin ostaa joskus raskauden puolesvälissä mut en ostanu kaikkii heti vaan aina pikku hiljaa..oli sisko jo toppuutteli onneks muuten varmaa olis tavaraa ja vaatetta, tytölle aloin kanssa ostaa siinä puolen välin tienoilla mut huomattavasti vähemmän tietysti kun oli jo niitä poikaa odottaessa hankittua mutta amme ostettii kun oli tyttö syntyny...hih sai ostaa sen vaaleen pun ammeen hih :) saa nähä jos kolmas koskaan tulee niin miten sitte toimin luulisin että samaan tyyliin...

Vasta aika loppuvaiheessa oo hankintoja uskaltanu tehdä, aina sitä aattelee et jos sattuu jotain... Sillon kun vauvalla on hyvät mahdollisuudet henkiinjääntiin vaikka syntyiskin, niin sillon vasta oon uskaltanu ostella... Eli muistaakseni jostain viikolta 32 lähtien...

Yhteistyössä