Kuinka harvinaista on, että mies ei pidä yhden illan jutuista?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
sss
Mun mies paheksuu sellasta, ei oo ite koskaan tehnyt tuota jne. sanoo ettei voi olla kummosta seksiä kun ei toista tunne ja rakasta sillä silloin ei voi edes tietää mistä toinen pitää.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Mun mies paheksuu sellasta, ei oo ite koskaan tehnyt tuota jne. sanoo ettei voi olla kummosta seksiä kun ei toista tunne ja rakasta sillä silloin ei voi edes tietää mistä toinen pitää.
Ihanaa <3 mistä näin syvällisiä miehiä löytää? :)

 
sss
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Mun mies paheksuu sellasta, ei oo ite koskaan tehnyt tuota jne. sanoo ettei voi olla kummosta seksiä kun ei toista tunne ja rakasta sillä silloin ei voi edes tietää mistä toinen pitää.
Ihanaa <3 mistä näin syvällisiä miehiä löytää? :)
:D. Harvinaislaatuinen tuo mies on kaikella tapaa. Sellanen mustapitkätukkainen metallimies-runoilija ;). Juuri sellainen jota moni kaupungilla pelkää ja se, jota paheksuen tuijotetaan. Voi kumpa ei aina niin ulkokuoren annettais päättää asioita ja mielipiteitä. Mun kirjeenvaihtoilmoituksen kautta löydettiin toisemme monta vuotta sitten <3 Upea mies on!!!
 
Munkaan mies ei harrastanu yhen illan juttuja, eikä siis harrasta vieläkään :D Ja just toi, ettei kiinnostanu, vaan halus jotain syvempää. Mustapitkätukkanen mies löytyy täältäkin, onkohan se rotuominaisuus? :whistle: :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistäs te tiedätte etteikö ole noin tehnyt!!!!?
Ai miten? Harrastanut yhdenillan juttuja? Koska me Puhutaan asioista.

Tolla ukolla ole pienintäkään syytä olla kertomatta totuutta nais-asioissaan ennen meidän tapaamista.
No juu ei mitään syyytä mutta on varmaan niitäkin jotka ei kerro siltikään ja jotkut kertoo totuuden mukasesti tosin ei kai se silti se mitä on ennentehnyt tarkota sitä että aina tekis.
 
vieras
Tiedän muutamia. Oma ja pari muuta. (Ja oli sillä nieleminen, kun tunnustin, että mulla kyllä on ollut 1 yön juttuja jonnin verran. Onneksi ymmärsin sieventää sitäkin lukua reilusti.)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistäs te tiedätte etteikö ole noin tehnyt!!!!?
Ai miten? Harrastanut yhdenillan juttuja? Koska me Puhutaan asioista.

Tolla ukolla ole pienintäkään syytä olla kertomatta totuutta nais-asioissaan ennen meidän tapaamista.
No juu ei mitään syyytä mutta on varmaan niitäkin jotka ei kerro siltikään ja jotkut kertoo totuuden mukasesti tosin ei kai se silti se mitä on ennentehnyt tarkota sitä että aina tekis.
Samoin, on puhuttu asioista ja onpa tullut kuultua miehen kavereiltakin todistavaa lausuntoa aiheen tiimoilta ;) Eikä tosiaankaan tarkoita sitä, että aina tekisi niin, vaikka olisi joskus harrastanutkin seksiä useamman kanssa. Mun mies onneksi tajuaa sen eikä ole edes kysellyt mitään lukuja ja jos kysyisi, en vaivautuisi sievistelemään.
 
vieras
mun mies ei kehtais. Siinä ei ole mitään vikaa ulkoisesti mutta on jotenkin pirun häveliäs. Ei voi julkisessa vessassakaan pissata ellei pääse omaan loosiin. Oli nuorena kännipäissään yhden kerran kokeillu, oli ollu kuulemma todella huono kokemus ja sai lisäksi klamydian. Oppipahan olemaan :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun mies ei kehtais. Siinä ei ole mitään vikaa ulkoisesti mutta on jotenkin pirun häveliäs. Ei voi julkisessa vessassakaan pissata ellei pääse omaan loosiin. Oli nuorena kännipäissään yhden kerran kokeillu, oli ollu kuulemma todella huono kokemus ja sai lisäksi klamydian. Oppipahan olemaan :D
Sai klamydian vessassa pissaamisesta? ja sä uskot, että se on noin häveliäs?

vai kokeillu yhden illan juttua? :D
 

Yhteistyössä