S
Savuttelija75
Vieras
Oon 45-vuotias nainen ja oon aikoinani polttanut enemmän tai vähemmän. Ehkä sännöllisimmin 25-30-vuotiaana, jolloin poltin duunisaakin. Silloin meni 10-12 tupakkaa päivässä. Viikonloppuina enemmän. Sain sitten lopetettua vähän yli 30v kun alkoi olla lastensaaminen mielessä. Olin käytännössä 10 vuotta lähes polttamatta (viihteellä meni joskus tupakkaa, mutta hyvin harvoin tuli riekuttua, lähinnä tyyliin Juhannus, Uusi Vuosi tms.). Muutama vuosi takaperin aloin paremmin unen saadakseni poittamaan 1-2 tupakkaa iltaisin. Näin on mennyt pari vuotta. Muuten en polta, eikä oikein tule mielenkään. Toki sitten viihteellä tulee poltettua enemmänkin, mutta näitä kertoja on alle 10 vuodessa.
Kuinka haitallista tällainen polttqminen on? Jostain luin, että sillä 1-2 tupakallakin saa suurimman osan haitoista. Tosiaan ihan ylivoimaista ei olisi lopettaa täysin, mutta toisaalta yllättävän iso nautinto se mulle on kun saa savut vetää iltaisin...
Kuinka haitallista tällainen polttqminen on? Jostain luin, että sillä 1-2 tupakallakin saa suurimman osan haitoista. Tosiaan ihan ylivoimaista ei olisi lopettaa täysin, mutta toisaalta yllättävän iso nautinto se mulle on kun saa savut vetää iltaisin...