Kuinka eteenpäin?

Mulla ois aika kinkkinen ongelma tai no asia mille en saa mielenrauhaa olleskaa,joten aattelin jos täältä löytyyis jonkin näköstä kantaa :)
olen 7 kuulla raskaana ja yksin,tossa kesällä tuli oltua kahden miehen kanssa ja o se propleem.et kumpi on isä.. :eek: ?ilmoitin molemmille tilanteen ja vastaus oli tietenkin abortti ym.miehistä kantaa,toinen sit laitto välit poikki ja toisestakaan kuulunu sen koommin..välillä tulee mieleen et osaaks miehet olla noin kovia ja tunteettomia ettei niitä kiinnosta pieni ihminen? onneks mulla on tukijoukkoja jotka jaksaa piristää mua joka päivä.. =) kertokaa pitäskö edelleen odottaa heidän yhteenottoa vai ruveta kovistelemaan tai ylipäätään mitä tehä?

no löytyy noita! Tuskin itse ottavat yhteyttä. Sä voit sitten lv valvojalle ilmoittaa nimet jos haluat isyydenselvityksen tehdä. Lv ottaa siinä tapauksessa miehiin yhteyttä asian selvittämiseksi. Tosin voi olla hankalaa sitten jos miehet ei suosiolla mene verikokeisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
no löytyy noita! Tuskin itse ottavat yhteyttä. Sä voit sitten lv valvojalle ilmoittaa nimet jos haluat isyydenselvityksen tehdä. Lv ottaa siinä tapauksessa miehiin yhteyttä asian selvittämiseksi. Tosin voi olla hankalaa sitten jos miehet ei suosiolla mene verikokeisiin.
No sinne viedään sitten vaikka poliisin toimesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No tiedän mutta se vie luultavasti aikaa ennenkuin siihen pisteeseen asti mennään. Kokemusta on mut en tässä ala selvittelemään!

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No tiedän mutta se vie luultavasti aikaa ennenkuin siihen pisteeseen asti mennään. Kokemusta on mut en tässä ala selvittelemään!
Siihen asti kunnes asia selviää on mahdollista saada kunnan elatustukea, ilman mitään rahaa ei tarvitse olla.

Kannattaa vielä sanoa lastenvalvojalle heti että miehet ei ole olleet yhteistyöhaluisia, niin sossun lakimies ottaa heti asian hoitaakseen eikä lv ensin. Hän kyllä hoitaa asian sitten niin ettei itse tarvitse murehtia turhia.

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
täytyy sanoa etten ihmettele. Ovat varmaan loukkaantuneita teostasi, minä ainakin olisin.

Ehkä tilanne selkenee kun tiedät kumpi on OIKEASTI isä ja lapsikin on syntynyt.
No molemmat olisivat toki voineet käyttää ehkäisyä, ja jotenkin en saanut ap jutusta sellaista kuvaa että hän olisi seurustellut miesten kanssa..

Sen verran vielä että ei miehet ajattele tuolla tavoin että se pieni tuleva ihminen olisi tärkeä, etenkään kun ei voi olla varma kumman se on. Asia selviää vasta kun kaikista osallisista on otettu dna-näyte.
Ja tuskin sittenkään isälle tulee mitään "isä-fiilistä" kun ei ole isäksi halunnut.

Kyllähän se valittevasti niin on että maksamaan voi pakottaa miehen mut isäksi lapselle ei.Ja niinkuin Peppari jo tossa kirjoitti niin ei varmaan herkästi tule isä-fiilistä kun ei ole alun perin edes halunnut tulla isäksi ja on vielä epävarmuutta isästä, se ei ainakaa lisää kunnioituksen tunnetta äitiä kohtaan(en tarkoita että olisit huono ihminen tai mitään sellaista, ajattelin vain mitä isä ehdokas saatta ajatella).ipä ainakaan tipu korkealta jos ottaa alusta heti sen asenteen että isää ei luultavasti lapsen elämään saa.

Jaksuja
:flower:

Kyllä se isä aina löytyy ja se on tärkeä selvittää lapsen edun vuoksi. Tiedämpä kyllä tapauksi joissa isän tunteet on heränneet kun lapsi on syntynt ja tapaamiset toimineet hienosti vaikka ensin on huudettu aborttia hulluna. Naisella se lapsi on olemassa jo alusta saakka, miehelle ehkä ei.
Äläkä välitä sitten ihmisten ouheista, sinun ei tarvityse kenellekään selittää tai selitellä enempää kuin haluat. Ja ennen kaikkea älä anna tämän kaiken pilata iloa raskaudesta, se on maailman ihanin asia!
Lisäksi voisin sanoa myös että vaikka biologinen isä oli missä olisi, saattaahan olla että rakastut ihanaan mieheen ja hänestä tulee lapsellesi isä. Näin siinä joskus käy.

Paljon onnea ja levollista raskausaikaa!!

Kiitos kommenteista,ne auttaa kyl eteenpäin ja saapi uutta ajattelemista tulevaa varten..:)
Jännä vaikka täs ei oo kummankaa isä ehdokkaan kanssa tekemisissä ni hyvin täs on pärjänny tähänkin saakka ja mielessä on miljoona asiaa mitä vauva tuo tullessaan ja mitä sit eteenpäin..
Alku oli tietyst rankkaa henkisesti ja on sitä vieläkin mut tässä on ottanu positiivisemman asenteen elämään ja elää tässä hetkessä ja sit kun nitten isyys asioitten aika koittaa ni luulen olevani valmiimpi kohtaamaan asiat. :) ja nyt koitan keskittyä ainoastaan vauvaani ja itseni hyvin vointiin..varmaan parasta mitä elämä voi nyt tarjota:) =)

Yhteistyössä