kuinka bannia voi kiertää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läski

Vieras
voiko sen tehdä huomaamattaan? kun tuolla sarahin keskustelussa oli että parin tunnin banneja ei ole olemassakaan. ja mulla on sellainen ollut, siis en voinut vastata enkä tehdä uutta aloitusta. mikään nöörde en tosiaan ole, ja sitten muutaman tunnin päästä kun tulin palstaa lukemaa, oli vastausnapit yms. tulleet takaisin.
ja olin selvästi bannissa koska ainakin toinen äskettäin tekemääni aloitusta (jossa surkuttelin kohtaloani, kun joulusuklaat tuli kauppoihin, ja olen dietillä.. nimimerkkini oli läski (mikä olenkin (edellee) oli ilimeisesti sitten loukkaavaa, vaikka itseäni nimittelin. ))poistui samalla!

en siis kaipaa tähän mitään bannin-kierto-ohjetta!!

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Ei sitä kyllä huomaamattaan voi tehdä. Se on ihan tietoinen toiminto, ellei joku toinen ole kytkenyt proxya sun selaimeen päälle sun tietämättä.

olin yksin, siis lasten kanssa kotona (en usko että 6v olis osannu sen tehdä.. ), samalta koneelta. en tiedä mikä on proxy.

Ip voi ilmeisesti vaihtua vaikkapa jos käyttää langatonta laajakaistaa kun yhteys välillä katkaistaan. Siten joku voi ajautua kiertämään bannia tietämättään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ip voi ilmeisesti vaihtua vaikkapa jos käyttää langatonta laajakaistaa kun yhteys välillä katkaistaan. Siten joku voi ajautua kiertämään bannia tietämättään.

langaton kyllä on.. oikeesti?! voiko muka.

Joo, kyllä sen voi huomaamattaan kiertää, jos sulla oli netti välillä pois päältä? Siis katkaisit yhteyden ja sitten tulit takaisin nettiin? Riippuen nettiyhteydestä se ip voi vaihtua joka kerta...

Yhteistyössä