kuinka anopit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sintzi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sintzi

Jäsen
28.03.2006
495
0
16
voi olla niin samperin hankalia??
Mulla anoppi miellyttää ku mies vieressä mut kahestaa on tosi outo ja ei juurikaan puhu..olen varma et on huonona ku ajoissa kihloihin mentii ja lapsi saatiin..nyt sano et ku naimisii meette ni ootteko varmoja ku sit ette voi niin helposti erota :kieh:

Sanoin et ennen häitä haluan vähän kiloja pois ni jakso se sit siitä muistuttaa et sähän laihdutat ja ym ym...
Tuntuu etten osaa sen lastenlastakaa kunnolla hoitaa..
SUUTUTTAAAAAA

Mua on siunattu ihanalla anopilla :) Hänellä on sydämen sivistystä ja viisautta, rakastaa kovasti pojantytärtään ja tukee perhettämme kaikin tavoin puuttumatta kuitenkaan keskinäisiin päätöksiimme.

Kirjoituksestasi tuli mieleen yhden pitkäaikaisen entisen poikaystäväni äiti... Hän oli kyllä poikansa läsnäollessa mulle todella ystävällinen, jutteli ja hymyili, mutta kaksin jäätyämme käytös muuttui suorastaan hyiseksi. Ei edes päin katsonut eikä aina vastannut jos sanoin hänelle jotakin :| Pientä piilovittuilua ja piikkejä oli jatkuvasti puheessa. Aina kun poikansa sai päähänsä jotakin sellaista, mikä ei äitinsä suunnitelmiin sopinut tai muuten vain miellyttänyt, oli tietysti kyse jostakin mun aivoituksestani :whistle: Kuten kerran kun poikakaveri oli kesän aikana saanut muutaman ylimääräisen kilon ja päätti vähän tiputtaa painoa, äitinsä vihjaili moneen kertaan että laihdutusidea on musta lähtöisin... Joo-o. Ja kun olimme poikansa kanssa käyneet vaateostoksilla ja pussista löytyi joku vaatekappale, joka ei äitinsä silmaa miellyttänyt, kysyi multa että "sinäkös tämän valitsit? Ei ole ainakaan ****** maun mukainen selvästikään" jne. jne.

Vaikka eromme aikoinaan raskas olikin, näin jälkeenpäin ajatellen oli hyvä ettemme sentään naimisiin päätyneet. Anoppisuhde olisi varmasti varjostanut liittoa ja aiheuttanut kaikenlaista kahnausta ja hankaluutta.
Jaksamista vaan sinulle, pidä puolesi!

Yhteistyössä