Kuinka aikaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kristen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua kiinnostaa myös tietää. :D En enää muista miten meni esikoisen aikaan enkä osannut edes kiinnittää huomiota, kun niin helposti tärppäsi. Nyt olen ehtinyt tarkkailla kehoa ja oireita vähän liikaakin eli mielenrauha menee pienemmästäkin raskauteen viittaavasta oireesta. :ashamed:

Mulla ei ollut mitään oireita. Kuukautisten ollessa myöhässä tein raskaustestin. Nyt pikku hiljaa on tullut näitä, että esim. pikaruokapaikkojen rasvan haju oksettaa ja italiansalaatti...yök!

Noin neljä viis päivää oletetusta ovulaatiosta paperiin jäi punaista vuotoa, ja samana iltana oli sit sellainen mikä oli edellisessäkin raskaudessa "oireena", et siideri (3 pulloa) ei noussut hattuun (siitä tiesin heti, et nyt on joku tarrannut kiinni) ja juominen jäi siihen. n.dpo7 aloin palella (piti pitää villasukkia 24/7) ja sain juosta alvariinsa pissalla vessassa, sekä tupakka sai yökkimään aamuisin, oli flunssainen olo sekä päätä särki. dpo8 sain ekan haamun liuskaan 10mIu:een ja yöllä pissalle mennessä repäs julmetusti nivusista (sama kuin edellisessä raskaudessa), dpo10 selvä vahva plussa Clearbluella. Mulla varmaan siks näky plussa jo tossa vaiheessa noin selkeästi, ku kaveri oli kiinnittynyt ihan ylös, jossa istukkakin sijaitsi.

Noin vko oviksen jälkeen (digitestillä varmennetun) jäi muutama tippa verta alushousuihin. Rinnat kipeytyi samoihin aikoihin. Mulla se normaalisti oli aina merkki menkoista, mutta vyöhyketerapian myötä rintakipu oli pysynyt poissa useamman kuukauden. Se ei myöskään laantunut, mikä normaalisti tapahtui noin kaksi päivää ennen kuin menkat sitten alkoivat. Testin tein 15 vrk ovisplussan jälkeen. Tästä pari päivää niin oksensin ekan kerran. Mitään mahan turvotusta ei ollut tai munasarjanippailuja, mitä normikierroissa aina oli (menkkoja enteileviä siis) , mutta menkkajomotuksia kyllä jo oviksesta asti, mitkä jatkuu edelleen, enemmän ja vähemmän päivittäisinä. Samoin palelu jäi plussakierrossa pois. Hajuaisitikin kerkistyi vasta useampi viikko plussan jälkeen. Semmoisia.

Varmaan hedelmöityksestä :laugh:
Suunnilleen dpo 8 eka plussa. (mulla muuttu viikot taas ni en oo tosta varma mutta kumminki...)

Oireita:
Närästys, turvotus, ummetus, palelu, väsymys, itku/ nauruherkkyys, kauhea nälkä ja jano, päänsärky. Menkkainen olo. Ainakin. :)

Nykyään paha olo 24/7 ja kohdunkasvukipuja, edelleen olen herkkä ja suutun helposti

Lara- ja rv9+3

Mulla alkoi ilmaantua oireita melkein viikkoa ennen oletettuja menkkoja. Olin vannonut, että teen testin vasta kun menkat on pari päivää myöhässä, mutta jatkuva vatsan turvotus, munasarjojen ja alavatsan nipistely, kuiva suu+janontunne sekä itkuherkkyys ajoivat tekemään testin kp 33/34 ja haalea plussahan sieltä tuli...

Nyt siis pitäisi tädin tulla mikäli olisi tullakseen, mutta tähän mennessä ei ole vielä näyttänyt merkkejä ilmaantumisestaan eli toivon saavani tuon hennon plussan pitää ;) Plussasta tietoisena mukaan on tullut herkistynyt hajuaisti ja lisääntyvä väsymys, mutta en tiedä kuvittelenko nuo vaan, nyt kun todistuaineistoa virallisesti on..

Siilinlapsi kp 35/34 tai rv 4+0 (ilmeisesti)