Kuinka aikaisin plussa 25-herkkyyden testillä?

Tässä piinapäiviä viettäessäni mietiskelen, että mitenköhän nopeasti plussan voi saada raskaustestillä, jonka herkkyys on 25 mlIU? (Mulla sattuu niitä testejä olemaan vino pino tuolla vessan kaapissa). Testeissä lukee että raskauden pitäisi näkyä sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa. Mutta onko kukaan saanut plussaa jo aikaisemmin tuollaisella testillä, ja kuinka aikaisin?
 
Oisko kuitenkin nuo kympinherkkyydet niitä, jotka havaitsisivat jo 10 vrk hedelmöitymisen jälkeen -ainakin mainospuheissa..osa kyllä 25-testeissäkin sanoo ohjelehtisessä, että on mahdollista jopa noin aikaisin mutta eivät kaikki. Että ehkä odottelisin, tai jos sulla on niitä paljon, niin mitäpä se haittaa jos vaikka aiemminkin tekee. Tosin kaikki taitaa käytännössä suositella, että testit tehtäis silloin kun menkkojen pitäis alkaa tai siitä seuraavana päivänä. Onhan täällä paljon plussanneita noillakin herkkyyksillä jo ennen menkkoja =)
 
Itse tilasin juuri 10kpl noita 10-herkkyysasteen testejä, kun suht edullisesti sain. Ensi viikolla pitäisi noiden tulla ja silloin voikin jo miettiä testaamista.
Pää pimahtaa tämän odottelun ja toivomisen kanssa. :ashamed:
 
J84
Itse tein dpo10 vahvan plussan CB:n testillä. Sitä ennen sain jo dpo 8-9 haamuviivat 10mIU testiliuskoihin. Ja siks olin niin ajoissa testaamisen kanssa, koska jotenkin vain tiesin olevani raskaana :D
 

Yhteistyössä