Kuin voikin ihmiset olla itsekkäitä?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Tollasia idioottejahan noi kerrostalot ja rivarit on täynnä. Minäminäminä ja muista viis.

:o

huh huh toi onki sitte tosiii fiksua sanoa jotain idiootiksi asumismuodon perusteella.

Idiootin siitä tekee vain toi "mun lapsi ja minä ensin"-asenne, kun tolleen se ei voi elää kerrostalossa tai rivarissa...

tekee idiootin kenestä? yritä nyt päättää mitä kirjotat... ensin sanoit et kerrostalot ja rivarit on täynnä idiootteja.

Tarkoitin lähinnä näitä muutamia minäminä-ihmisiä jotka kerrostalossa tai rivarissa asuessaan luulevat koko maailman pyörivän heidän ympärillään.
Kaikki kerrostaloasukkaat ei tietenkään sellaisia ole.

aivan tässä ainakin on kerrostaloasukas jolla on käytöstavat ja luetun ymmärtäminen kohdillaan

B)

Alkuperäinen kirjoittaja jonsku:
Alkuperäinen kirjoittaja miksukka:
jotka eivät välitä, vaikka on päikkäriaika lapsilla. Näkevät että vauva nukkuu vaunuissa, mutta möykätään, esim just leikataan närmikkö just silloin. Ja matothan on tampattava just puolenpäivän maissa....

Ja muittenko pitäisi elää omaa elämäänsä toisten lasten päivärytmin mukaan. jos ei ole hiljaisuus niin kai sitä silloin saa siivota siihen aikaan kun itselle parhaiten sopii.

ihmisten huomioonottamisesta; eli sinä taidat juurikin olla sellainen itsekäs ihminen, joka vähät välittää muista. Itse otan mielelläni muut huomioon, siten myös minut ja perheeni otetaan huomioon. Elämä on mukavampaa kun on itse mukava muille ;o)

Siksipä mä asunkin omakotitalossa, kun mä en voi muutella esim. siivousaikojani jonkun muun mukulan vuoksi. Täällä saan leikata vaikka nurtsin keskellä yötä jos en muulloin ehdi.
:D

jotka eivät välitä, vaikka on päikkäriaika lapsilla. Näkevät että vauva nukkuu vaunuissa, mutta möykätään, esim just leikataan närmikkö just silloin. Ja matothan on tampattava just puolenpäivän maissa....

Ja muittenko pitäisi elää omaa elämäänsä toisten lasten päivärytmin mukaan. jos ei ole hiljaisuus niin kai sitä silloin saa siivota siihen aikaan kun itselle parhaiten sopii.

ihmisten huomioonottamisesta; eli sinä taidat juurikin olla sellainen itsekäs ihminen, joka vähät välittää muista. Itse otan mielelläni muut huomioon, siten myös minut ja perheeni otetaan huomioon. Elämä on mukavampaa kun on itse mukava muille ;o)

Siksipä mä asunkin omakotitalossa, kun mä en voi muutella esim. siivousaikojani jonkun muun mukulan vuoksi. Täällä saan leikata vaikka nurtsin keskellä yötä jos en muulloin ehdi.

Vai ihanko mettässä asustelet? Nimittäin ok-talossa mekin asutaan, mutta naapurustossa on pieniä lapsia, joiden päikkäriaikaan ei tulisi mieleenkään tamppailla tai päristellä koneilla....

Vai ihanko mettässä asustelet? Nimittäin ok-talossa mekin asutaan, mutta naapurustossa on pieniä lapsia, joiden päikkäriaikaan ei tulisi mieleenkään tamppailla tai päristellä koneilla....

No me ainakin asutaan juuri sielä mettässä..Ja ei oo naapureita ihan lähimailla. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ja miksi siitä lapsesta piti opettaa herkkä uninen? ;)

Niin siis siitä naapurin lapsesta... vai? ;) Sehän tässä jutussa oli heräillyt... :whistle:

Me asutaan omakotitalossa ja hyvä niin, koska ääntä lähtee tuosta tytöstä päivin öin. Mutta opiskelijana solussa asuessani naapuri soitti (lähinnä viikonloppuina) stereoita aamuöisin niin että taulut hyppi seinillä ja joka aamu toinen naapuri starttasi teinitoyotansa kauheilla kierroksilla melkein meidän ikkunan alla. Totta kai herättiin mutta ei tullut mieleenkään valittaa, ajateltiin että tämä on tätä soluelämää ja lähteehän sitä ääntä meistäkin. =) Tietyt asumismuodot vaatii joustoa kaikilta osapuolilta... se kannattaa huomioida jos haluaa niissä asua. Yksi soittorasia on aika pieni juttu... =)

Niin ja tottakai muakin harmitti tytön vauva-aikana kun naapuri käynnisti moottorisahan tai ajoi traktorilla ohi juuri kun saan tytön nukahtamaan, mutta pidin mölyt mahassani. Onhan niillä naapureillakin oikeus elämäänsä. =)

Kovasti kaikki hehkuttaa sitä, että onneks asutaan omakotitalossa. Tullu mieleen, että kaikilla edes näillä itsekkäillä ihmisillä ei yksinkertasesti ole varaa muuttaa sinne metsän keskelle asumaan.

Mun mielestä asuu missä tahansa, ni pitää ottaa muut huomioon. On niitä omakotitaloalueitaki, missä talot on tosi vierekkäin ja siis meteli kuuluu ni ei sielläkään sovi ihan mitä tahansa millon tahansa harrastaa.

Ensisijasesti jso jotain valittamisen aihetta tulee ni olis hyvä jos kaikki muistais asiallisesti mennä sanomaan. Eikä siihen tyyliin, mitä esimerkiks meidän naapurit harrastaa, että alkavat vaan haukkua ja huutaa meille ilman, että kunnolla edes kertovat mistä on kyse. Jos molemmat osapuolet on valmiita jotain asian eteen tekemään ni ei pitäs olla mitään ongelmia. Kompromissi varmasti löytyy.

Aivan korvessa todellakin. Jos tässä lapsiperheitä asuisi niin ikävä kyllä joutuisivat silloin tällöin ehkä päiväuniaikaan kuuntelemaan ruohonleikkuuta, mä kun en voi muuttaa päivärytmiäni toisten perheitten mukaiseksi... Mut kymmenen ja aamuseiskan välillä en silloinkaan metelöis.