Kuin usein vedätte "kännin päälle"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolissaan

Vieras
Ihan pitää alkaa tämmöistä kysymään kun tuntuu että täällä ollaan aika useesti hilpeissä otto tunnelmissa, ainakin tiettyjen nimimerkkien osalta. Itse yhden lapsen äitinä käyn tuulettumassa kerran kuussa tai harvemmin. Kun tuntuu että joillakin äideillä on joka viikonloppu meno päällä. Miten teillä omatunto antaa periksi?

Alkuperäinen kirjoittaja huolissaan:
Ihan pitää alkaa tämmöistä kysymään kun tuntuu että täällä ollaan aika useesti hilpeissä otto tunnelmissa, ainakin tiettyjen nimimerkkien osalta. Itse yhden lapsen äitinä käyn tuulettumassa kerran kuussa tai harvemmin. Kun tuntuu että joillakin äideillä on joka viikonloppu meno päällä. Miten teillä omatunto antaa periksi?

hittojako se sulle kuuluu.ei ole sun vastuus.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
En milloinkaan.

Mulle riittää se pieni puliseva hiprakka ja siitäkin saa ihan tarpeenkarmean krapulan. :x

No...voi tämä alotus ihan sitä hiprakkaakin tarkoittaa. Tuo minunkin tuulettuminen meinaa parin siiderin voimin tanssimista.

Mikä se on? *raapii päätään* Ai juu *muistaa* se mitä harrastettin lapsettomana miljoona vuotta sitten...

(Ei helvetti kyllä ois kiva jos sais lapset reiluks vuorokaudeks ppois ja otttaa pari neuvoa antavaa :p )

Alkuperäinen kirjoittaja kana:

hittojako se sulle kuuluu.ei ole sun vastuus.

eihän tuo kuulukkaan.Kunhan aloin illan ratoksi kyselemään. Ei tarvitse vastata jos ei halua=)Kukaan ei pakota.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
En milloinkaan.

Mulle riittää se pieni puliseva hiprakka ja siitäkin saa ihan tarpeenkarmean krapulan. :x

No...voi tämä alotus ihan sitä hiprakkaakin tarkoittaa. Tuo minunkin tuulettuminen meinaa parin siiderin voimin tanssimista.

Jaah, mä hankin hiprakkani jopa pari kertaa viikossa mutta kotona pysyn silloinkin.

Eikä tule tunnontuskia. Yleensä.
(paitsi niiden puolesta jotka joutuvat pulinaani kuulemaan :xmas: )

En koskaan. Ja ylpeä siitä. Illan aikana saatan juoda paukun tai pari, mutta ikinä en humalaan asti. En inhoa itseäni niin paljon, että haluaisin päätyä tolkuttomaan tilaan, tai edes lievästi edesvastuuttomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kännääjät ovat pohjasakkaa:
En koskaan. Ja ylpeä siitä. Illan aikana saatan juoda paukun tai pari, mutta ikinä en humalaan asti. En inhoa itseäni niin paljon, että haluaisin päätyä tolkuttomaan tilaan, tai edes lievästi edesvastuuttomaan.

niimpä,puhdasta itseinhoahan se on jos joskus on ihan kännissäkin.harmi et te hyvät ihmiset olette niin vähissä täs maailmas..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oletteko eronneita että lapset ovat miehellänne vai otatteko ihan lasten ollessa kotona?

Mä juon ehkä yhden tai kaksi olutta vkl:n aikana kun lapset o paikalla (kun en siitä känniin tai hiprakkaan tule). Mutta sitten jos niin ihmmellisesti kävisi että lapset olisi poissa niin voisin vetäistä kunnolla perseet olalle.