Kuin kohtaamme,,,

  • Viestiketjun aloittaja Rakastunut
  • Ensimmäinen viesti
Rakastunut
Niin,olemme seurustelleet tiiviisti nyt jo useamman kuukauden. Tapasimme internetin kautta,siitä se alkoi kirjoittelumme. Pian ehdotit tapaamista siinä pelossa että voisin säikähtää moista ehdotusta. Toisin kuitenkin kävi,olin tykästynyt itsekkin sinuun heti alussa ja komeakin olit kuvissa joita olit laittanut minulle. Ystävyys syveni rakkaudeksi,aloimme seurustella.

Emme ole taas nähneet muutamaan viikkoon,olemme kirjoitelleet,tekstailleet ja soitelleet.
Viimepäivinä jutustelu on ollut hyvin eroottista,molemmat olemme nauttineet tästä seksuaalisesta latauksesta.
Olen tiennyt vajaan viikon nyt on päivä jolloin saavut luokseni. Toivon että voisin syöksyä syliisi,suudellen me kulkeutuisimme makuuhuoneeseen sylityksin,riisuisit minut vaatteista kappale kappaleelta,samalla suukotellen kauttaaltaan,tuntisin käsiesi tutkivan vartaloani niin hellästi ja vaativasti.
Tiedän ettei näin tule tapahtumaan,joudumme vielä odottamaan illan pimeyteen kunnes lapseni nukkuvat ja rakkauden kaarisilta avautuu meille.
Tiedän että katseemme rakastelevat illan toisiamme ja tämä tunne vie lähemmäs huippua,lähemmäs sitä että pääsemme toistemme vartaloille kuin kaksi tsunamia ja saamme purkautua kuin tulivuoret.

Haluan huolitella ja laittaa itseni rakkaalleni haluttavaksi,kivaksi katsella. Viimeinenkin lapsista lähtee kouluun,napsautan ulkooven lukkoon ja laitan kivat aallot soimaan radiosta.
Vetäydyn kylpyhuoneeseen,harjaan hampit ja siirryn suihkuun. Ah miten ihanaa kuumaa vettä suihkusta virtasikaan,vesi hiveli niin kiihottavasti säärieni sisäpintaa ja pakostakin suihku siirtyi jalkojen väliin. Pitäähän p--ppi eritoten suihkutella raikkaksi,se on kuitenkin rakkaastani mieluisin paikka tutkiskella.
Olin vasta palstalta lueskellut miten suihkulla monet naiset saavat orgasmin,itse en ollut moista koskaan ennen osannut ajatellakkaan!.
Olin ehtinyt sitä kerran kokeillakkin ja näin olin saanutkin aivan upeasti, tuolloin tuntui ettei sille tullut loppua ollenkaan ja suihku vain hieroi hieromistaan klitorista paikkojeni samalla supistellessa.

Huomasin kääntäväni suihkun hierovaan säätöön ja se tekee täyttä päätä töitä jalkojeni välissä kohti huippua.
En ehdi kovin kauan suihkutella kun tunnen huipun lähestyvän,annan orgasmin aaltoilla läpi kehoni.
jatkan suihkuttamista ja pesen itseni ihanalla suihkusaippualla niin pehmoiseksi, hyvän tuoksuiseksi.

Miten tuo suihkusaippuan pullo kädessäni sattuikin olemaan niin pyöreä,sopivasti muotoiltu ja kuin miehen pyhin.
Ehkä ajatukseni kävivät nyt niin kuumina, huomasin suihkusaippuapullon eksyneen jalkojeni väliin ja koko purnukka uppoaa sisälleni tuhkuvaan vakoon.
Oi olen niin huippuni lähellä saada ihanasti,täytyy lopettaa,haluan enempi sisälleni,joka paikan ihan täyteen niin että räjähdän heti paikalla!.

Olin kerran kokeillut säädettävää lattianpesimen vartta p--ppii-i,laskenut varren ihan alas,asettanut sen lavan seinän vierustaan ja ohjannut varren takaapäin sisälleni. Samalla olin suihkulla hieronut valtavan huipun,porannut vartta sisääni niin pitkästi kun se oli uponnut,ihan pohjaan asti.

Nyt teen saman säädön tuolle ihanasti muovatulle varrelle,sen pää oli muovattu kädelle istuvaksi. Pää pyöreä,paksu ja aaltoileva,asetan varren taakseni, lavan lattiaan vastaten.
Suihku virtaa kuumaa vettä hartililleni,siitä rinnoilleni jotka nöpöttävät kovina ja tuntuu että ne räjähtävät niin pingoittuneet ne ovat.
Laitan hyllynkulmalta liukastetta varren päähän ja asetun seisomaan takaperin sen eteen,vastaan itse kädellä vastakkaiseen seinään suihkukopissa.
Annan varren pään hiljalleen ihan itsestään painautua peppuuni,varovasti painan peppua taakse ja tunnen kuinka ihanasti tuo kapistus avaa tietään uuteen paikkaan.
Ihmettelen miten ihanalta se tuntui,väristykset lähestyivät jo vartaloani.
Levitän jalkojani, otan suihkusaippuapullon toiseen käteen ja ohjaan sen märkään p--ppiini,toisella kädellä hieron suihkulla klitorista,annan varren painautua samalla vielä hieman syvemmälle.
Tunnen sisälläni kuinka nuo kaksi kapistusta tuntuivat kohtaavan toisensa,enää en voi itseäni piätellä vaan laukean nuiden esineiden ympärille villisti vavahdellen ja täristen.
Tuntuu etteivät jalat kantaneet,tärisen ja olen niin raukea.

Pesen itseni uudelleen loppuun,kuivailen ja päätän ajella vielä karvoituksen alapäästäni.
Olisipa kullallani sileää ja puhdasta ihasteltavaa ajattelen ja asetun istumaan pieni kasvopeili pim--ini edessä.
Raakkailen karvoituksen ja samalla silittelen niin ihanasti paljaalta tuntuvaa alapäätäni,tuntuu ihanalta,niin sileältä ja pehmoiselta!.
Nousen jakkaran päälle katsomaan kylpyhuoneen peilistä miltä työni jälki näyttää ja viimeistelen vielä tuosta ihan edestä ison peilin avulla.
Nostan toisen jalan altaan reunalle ja toinen on jakkaralla,voi luoja kuinka kiihottavalta alapääni näyttikään tuosta peilistä.
Häpyhuulet turvonneina ne pilkistivät paljaan alapään keskeltä,huomaan ajattelevani miltä tuntuisi nuolaista ja antaa tyydytys kielellä tuolle paikalle.
Toivon että kultani sen tänään tekee,tuskin maltan odottaa.

Tyytyväisenä ja raukein mielin siirryn makuuhuoneeseen,taidan levähtää pitkäksi venähtäneen aamusuihkun jälkeen hetken ennen kuin alan meikkaamaan ja pukeutumaan häntä varten.

Rakkaani soittaa siinä maatessani,hän kertoo kovasti odottavansa tapaamista ja sitä että näemme, pääsemme silloin hyvin lähelle toisiamme. En kerro kuinka paljon itse olenkaan häntä jo odottanut,,,
 

Yhteistyössä