Kuherteletteko avoimesti fb:ssa

• Viestiketjun aloittaja ........................
  • Ensimmäinen viesti
........................
Jos olette molemmat puolisonne kanssa fb:ssa, niin harrastatteko "julkikuhertelua"? Siis semmoista "Hyvää hääpäivää, kultamussukka!", "olipas taas pupuseni tehnyt hyvää ruokaa, kiitos mussu!", "Kohta pullo hyvää viiniä ja käpertyminen oman rakkaan kullan kainaloon"... yms. Niin jos harrastatte tämmöistä, niin miksi? Ja minkälainen on suhteenne näiden "kulissien" takana?

Hah haa juu joskus harrastetaan tuota,joskus ollaan alennuttu jopa tappelee facebookissa.
Eikä siihen kai mitään ihmeellisempää syytä ole.
Ja kun näytetään ihan kaikki tunteen palot niin eiköhän kaikille mun kavereille oo selväksi tullut,ettei oo mitään kulisseja. :D
Mä oon niin tunteella ja hetkessä eläjä etten osais elää kulissi elämää.
Sanon kun oon onnellinen ja rakastan ja sit vaihtoehtoisesti kun oon surullinen,vihainen ja inhoon jotain. :D

vieraaaaaaaaaaaaas
Kyllä välillä tulee kirjoiteltua, miksi ei? Miksi ihmeessä en saisi kertoa muillekin, että olen onnellinen mieheni kanssa?
Ja kyllä me ainakin miehen kanssa riidelläänkin, mutta miksi kukaan vaivautuisi pitämään jotain kulissia fb:n avulla?

Peyote
Jos mies on kovasti ilahduttanut, saatan siitä mainita. Siksi, että ajattelen että sille tulee hyvä mieli jos huomaa että se on nähnyt vaivaa ja kerron siitä julkisesti. Ei mulla tommosia " käperryn kainaloon" juttuja ole, mutta saatan kehua ruokaa. Onnittelen syntymäpäivänä tietysti tuttavallisemmin miestä, kuin muita ihmisiä.

Kulissien takana menee ihan mukavasti. Ei julkinen kehu liity siihen, että oltaisiin tapeltu ja sitten sovittu. Tiedän ihmisiä, joilla lepertely ja hehkutus ajoittuu juuri näin ja taustalla on todella hirveitäkin riitoja, veitsen kanssa hosumista ja pakenemista. Sitten vuorokauden kuluessa faceen tulee onnen hehkutus, joku lukon kuva ja avain heitetty koskeen.

Minulla kyllä on riitoja mieheni kanssa, koska olemme niin tulisia molemmat, mutta en yritä peittää kiitä facebookhehkutuksella. Joskus rakkaudenpuuskassa saatan kirjoittaa miehen seinälle jotain tyhmää lässytystä, mutta aika harvoin. Yritän sanoa mieluummin ne asiat suoraan hänelle, joka päivä.

Joskus muuten ihan tahallamme alettiin söpöilemään ja lurittelee facebookissa kun tajusimme,kuinka niinkin typerä voi toisia ärsyttää. :D
Hienosti pääsi niistä "turhista" kavereista facessa eroon.
Ja nuo jotka häiriintyivät asiasta olivat melkein poikkeuksetta niitä joiden päivitykset liittyivät lemmikkeihin ainoastaan..

Ei. Kummankaan profiilissa ei taida edes lukea mitään parisuhteeseen viittaavaa, eikä kumpikaan kirjoittele toisen seinälle. Erittäin harvoin jompi kumpi saattaa kommentoida toisen tekemään päivitykseen jotain, mutta ei niistäkään teksteistä saa selvyyttä että suhteessa edes oltaisiin.

No hmm. En mä päivittele mitään söpöyksiä kauheasti, mutta kuvia laitamme toisistamme ja ei kenellekään ole jäänyt epäselväksi että ollaan naimisissa ja onnellisia..

Facebookissa kerron elämästäni, miksen siis saisi näyttää olevani onnellinen? Siellä jaan asioita ystävilleni ja jos jotain mun onnellisuus tai meidän parisuhde häiritsee, voi poistaa minut ystävistä :)

• Tykkää
Reactions: Data
........................
Aika hyvä esimerkki tuollaisista kulissi-hempeilijöistä on Jungnerit. Fb:ssa kaikki on niiiin ihqudaa, kun todellisuudessa tehdään vuorotellen avioerohakemuksia. Kohta varmaan taas vedetään hakemus pois ja hehkutetaan taas rakkautta fb:ssa.

Yhteistyössä