ku-jälkeen ovis ja menkat?

hei,mulla alkoi viime maanantaina rv 6+0 tihkutteleva vuoto,paperiin jäävää verta vaihteleviä määriä.maatessani ei verta jäänyt paperiin. (olisko sitten tihkuttanut silloin enemmänkin vatsaonteloon) kävin vuodon takia ultrassa seuraavana päivänä jossaei kohdussa näkynyt mitään raskauteen viittaavaa.sain lähetteen hcg:n mittaukseen verestä ja viikon päähän uusi ultra. torstaina vuoto oli lakannut mutta kärsin huonosta olosta ja vatsakivuista joten lähdin ambulanssilla 45min päähän päivystykseen.ambulanssissa verenpaineet romahti ja perillä minut ultrattiin paremmin jossa nähtiin että olin vuotanut verta vatsaonteloon ja vasemmassa munatorvessa näkyi "jotain". siitä sitten kiireellä leikkaussaliin ja lopputulos:vasen munatorvi oli revennyt,poistettiin tähystämällä,kaavinta ja se "jokin" poistettiin.ei siis selvää alkiota enää tms oisko hajonnut hyytymien sekaan. Sanoivat että seuraavat kk alkavat normikierron mukaan,eli siis kysyisin että voinko olettaa oviksen olevan 2n viikon päästä leikkauksesta vai tuosta vuodon alkamis päivästä jo?hcg lukemia en koskaan ole omiin korviin sanut kuulla mutta olettaisin että ne on jo leikkauksella laskenut normiksi. kuumeilu on sen verran kovaa että ajattelimme yrittää heti uutta:) vuotoa ei siis ole ollut sen keskiviikon jälkeen
 
Viimeksi muokattu:
yleensä kierto palautuu melko nopeaan normaaliin.mä ovuloin kk tuon leikkauksen jälkeen.ja se tuotti tulosta heti.
kai ne sanoi sulle,että kun ja jos raskaudut uudelleen,sun on päästävä ultraan viimeistään rv7?
 
Minulta poistettiin kohdunulkopuolisen raskauden seurauksena molemmat munanjohtimet.
Tähystysleikkauksesta on nyt kohta 4 viikkoa. Tämän viikon aikana on useampana päivänä käynyt ajoittain viiltäviä kipuja alavatsassa.
Onko muilla tullut vastaavia kipuja?
Oletan itse että minulla on menkat alkamassa kohtapuoliin, tosin minulla ei normaalisti ole mitään kipuja ennen menkkoja. :|
 

Yhteistyössä