Ku ei mies eilen välittäny minun kakusta niin syön nyt sen karkit :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MinäÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MinäÄiti

Vieras
Oli miehellä eilen merkkipäivä ja ajattelin että hommaan kakun. Ja hommasin. Kun tulin kakun kans kotiin ja karkkipussiin.Ja ajattelin että vietetään sit perheen kans rauhallinen ilta ja herkutellaan.
Ku astuin ovesta sisään ja onnittelin miestä ja ojensin kakun.Niin mies vaan tuumas että mä lähden korjaan autoa.
Kostoksi ku pilas tunnelman niin syön nyt itse ne karkit.

ps.vaikka se auto oli pakko saada kuntoon niin olishan sitä voinu etes ne kahvit juua yhdessä ja lähtä sitten...

no olishan se voinu vaikka siinä korjauksen ohella kävässä kahavilla, tai vaikka sen jäläkeenki :o

aikas törkiästi miun mielestä teki.

ja syö vaan sen karkit!

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no olishan se voinu vaikka siinä korjauksen ohella kävässä kahavilla, tai vaikka sen jäläkeenki :o

aikas törkiästi miun mielestä teki.

ja syö vaan sen karkit!

Tuli se sitten kymmentä käydessä ku laitoin lapsia nukkuun.Söi kakusa yksin ja minä ennemmin lasten kans.

Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:
No ei ollut kauniisti tehty mieheltäsi

Ei niin. Vaikka kyllä mä ymmärrän että sillä oli kova paine saaha se rotisko toimimaan,mutta silti mua ketutti ku oli ajatellu ihan toisenlaista iltaa.

Alkuperäinen kirjoittaja MinäÄiti:

Ei niin. Vaikka kyllä mä ymmärrän että sillä oli kova paine saaha se rotisko toimimaan,mutta silti mua ketutti ku oli ajatellu ihan toisenlaista iltaa.

No eihän siinä ois mennyt ku hetki, kun oisitte kahvit juoneet yhdessä. Tuskin se auto minnekään olis karannut

Alkuperäinen kirjoittaja MinäÄiti:

No eihän siinä ois mennyt ku hetki, kun oisitte kahvit juoneet yhdessä. Tuskin se auto minnekään olis karannut

Niin ei niin oliskaan.
Nyt mä syön niitä kerkkeja täällä heh

Yhteistyössä