Kruunuvuorenranta Laajasalossa

Ihanaa aluetta. Ihan on tuttuja hoodeja.:heart:

Mä olen niin pettynyt jos laittavat ne metsät siitä maantasalle! En ole vielä katsellut uutta kaavoitusta niin tarkkaan, mutta voi olla ettei niitä metsiä ainakaan kohta siinä enää ole.:|
 
Ihanaa aluetta. Ihan on tuttuja hoodeja.:heart:

Mä olen niin pettynyt jos laittavat ne metsät siitä maantasalle! En ole vielä katsellut uutta kaavoitusta niin tarkkaan, mutta voi olla ettei niitä metsiä ainakaan kohta siinä enää ole.:|
Minäkään en tiedä, mutta sellaista huhua liikkuu, ettei sitä kohta enää ole :( Ihana paikka vähän pelotella itseään :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="nainen";29411169]Tommonen hirviö sinne tulee piakoin, 11 000kpl uusia asukkaita.

[/QUOTE]

Ei saatana.:'(

Yks ihanimmista paikoista Helsingissä!
Asuttiin vuosia sitten Laajiksessa. n 7v sitten.
Sienestettiin niissä metsissä. Sieltä löytyi tosi hienosti suppilovahveroita. Miten oli ihanaa käydä hakemassa lähimetsästä sienet aamumunakkaaseen.
Siellä on niitä erikoisia kallioalueita! Meinaavatkohan edes niitä säästää.

Miks kaikki kaunis tuhotaan. Toki tontit on arvokkaita tuossa miljöössä ymmärrän, mutta silti!:kieh:
Olisi varmasti ollut muitakin paikkoja Helsingissä mitä laittaa maan tasalle.:|
 
"hopsansaa"
Vähän ristiriitainen juttu, kun asuntoja toisaalta tarvitaan ja toisaalta kohta kaikki "keitaat" on tuhottu.
Olisiko niin, että alueen omistaja on antanut huviloiden rapistua, kun on odottanut, koska päästään rakentamaan, taisi muuten huhtikuussa kuolla omistaja Aarne Aarnio, joka olisi halunnut rakennuttaa alueen jo kauan sitten.
 

Yhteistyössä