Kroppa vai "se"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borneo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Borneo

Vieras
Naisille kysymys: kumpi kiihottaa enemmän, miehen vartalo vai kulli? Ja millanen sen kullin tai kropan pitäisi olla, että siinä silmä lepää ja hormoonit rupee hyrrää?

Kaikki on kiinni kokonaisuudesta ja kasvot menevät minulla kullin ja vartalon edelle, tai on se ratkaiseva tekijä. Vaikka olisi kuinka upea kroppa, en voisi olla kiinnostunut vastenmielisen näköisestä naamavärkistä.

Kaikkein seksikkäintä on jos mies viimeistelee hipiäänsä Clarins Skin illusion värivoiteella ja hehkuttaa poskipäät Chanelin Joues Contrastella, se tekee minuun syvän vaikutuksen.

Kaikki on kiinni kokonaisuudesta ja kasvot menevät minulla kullin ja vartalon edelle, tai on se ratkaiseva tekijä. Vaikka olisi kuinka upea kroppa, en voisi olla kiinnostunut vastenmielisen näköisestä naamavärkistä.

Kaikkein seksikkäintä on jos mies viimeistelee hipiäänsä Clarins Skin illusion värivoiteella ja hehkuttaa poskipäät Chanelin Joues Contrastella, se tekee minuun syvän vaikutuksen.

Molemmat kiihottaa, iso kulli ja komea lihaksikas vartalo, riippuu tilanteesta. Normaalitilanteissahan (esim. kadulla) ei sitä pippeliä näy, mutta silloin kyllä tiirailen komeita uroksia jos vaan näköpiiriin sattuu ;)

Mitä v**ua! Ei voi olla totta. Mitä ihmeen Clarins Skin illusion ja chanelin poskipunaa... heteromies ei noista ole kuullutkaan saati sitten, että menisi korjaamaan noita illan aikana miestenhuoneeseen meikkilaukun kanssa.

Viimeksi muokattu:
Kroppa on hallitsevin osa kokonaisuutta, joten se saa aaneni.

Mita tekee isolla kullilla jos se on kiinni jossakin Ron Jeremyssa? Ei voisi vahempaa kiinnostaa tai kiihottaa!

Muutoinkin kropasta saa enemman viitteita miehen kunnosta ja miehekkyydesta kuin pelkastaan kasvoista. Jos kroppa on atleettinen, fitti ja miehekas, ei kasvojen tarvitse olla taydelliset. Miten komeat kasvot tahansa ei taas pelasta plosoa tai epamiehekasta kroppaa, ikina missaan tilanteessa.

Usein kuitenkin todella hyvakroppaisilla mieheilla on kivat kasvotkin, ja kivat elimetkin, joten ei tarvitse valita ;)

Kuten sanottu, kokonaisuus sekä olemus luonteenpiirteineen vaikuttaa eniten miehen kiinnostavuuteen.

Arvostan fyysisellä työllä ansaittua, sopivan lihaksikasta ja vahvaa miesvartaloa. Miehen elin on ollut aina ihan sopiva, vaikka erilaisiin ja eri kokoisiin miehiin olen saanut tutustua. Voisin sanoa, että kuitenkin kiihottavampaa on, jos pallit EI ihan hirveästi roiku pienehkön elimen rinnalla. Mutta tuo viimeinen lause on jo melkein "kosmetiikkaa"...

Kuten sanottu, kokonaisuus sekä olemus luonteenpiirteineen vaikuttaa eniten miehen kiinnostavuuteen.

Arvostan fyysisellä työllä ansaittua, sopivan lihaksikasta ja vahvaa miesvartaloa. Miehen elin on ollut aina ihan sopiva, vaikka erilaisiin ja eri kokoisiin miehiin olen saanut tutustua. Voisin sanoa, että kuitenkin kiihottavampaa on, jos pallit EI ihan hirveästi roiku pienehkön elimen rinnalla. Mutta tuo viimeinen lause on jo melkein "kosmetiikkaa"...

Olen samaa mielta.

Jotenkin kokoa tarkeampaa kalussa on se, etta se nayttaa "herkulliselta" :) Jos on valtavan pitkat rikkuvat sakit, tai jotenkin kayra tai oudon varinen kalu niin se vahan lassayttaa fiiliksia.

Tietysti kalun tulee olla normaalinmittainen (mika on kai mihin suurin osa miehista osuu, ainakin omalla kokemuksellani), mutta ei sen hirvean iso tarvits olla ollakseen kiihottava.

Seksikkaassa miehessa kivikova, paksu, innokas kalu, hyvanmakuinen eritteineen, siistin ja symmetrisen nakoinen, niin nam nam :)

Ja miehessa kroppa on ylipaataan tarkeinta (miehekas, atleettinen), sen jalkeen kasvot, kalu ei vaikuta miehen yleisarviointiin niinkaan.

Viimeksi muokattu:
Naisille kysymys: kumpi kiihottaa enemmän, miehen vartalo vai kulli? Ja millanen sen kullin tai kropan pitäisi olla, että siinä silmä lepää ja hormoonit rupee hyrrää?

Ihan ensiksi miehellä täytyy olla älyä, äly menee kaikkien muiden ohi mitä tulee seksikkyyteen. Minulla siis, minä sytyn lennokkaista ja syvällisistä keskusteluista ylieniten. Kun saa kontaktin pinnan alle ;)
Sitten tulee kasvot, naama ei saa olla ruma!
Kolmantena kai sitten se kulli ja viimein kroppa, koska kroppaa voi korjata esim salilla, siksi se ei niin tärkeää ole, kunhan ei ole luuranko laiha. Mieluummin lihaa(lihasta) kuin luuta ja nahkaa ja vitjaketjuja.

Miehet usein olettaa että heidän kullinsa tai kroppansa sytyttää naisia, mutta ei se niinkää ole, naiset tarvitsevat kontaktin (juttelu, tunteet) syttyäkseen, mutta miehille riittä pelkkä visuaalinen laukaisija..me olemme erilaisia, miehet on marsista naiset venuksesta, vai oliko se toisinpäin.

Viimeksi muokattu:
Minun piti juuri sanoa samaa mita edellinen, mika mielestani on tarkein asia koko ketjussa.

Naiset eivat syty seksuaalisesti vain nakemastaan lihaksikkaasta kropasta (iso kova penis seksileffassa tosin kylla sytyttaa jo itsessaan;) samoin kuin mies on valmis seksiin tarpeeksi seksikkaan naisen kanssa ihan fyysisista syista.

Sen takia naiset eivat jahtaakaan tuolla kaduilla miehia, vain usin painvastoin!

Nainen sytyyy kiinnostavan miehen jakamattomasta huomiosta, kohteliaisuuksista, kaytostavoista, kyvysta kasitella naista henkisesti, ottaa yhteytta naiseen ja lukea hanen ei-verbaalisia viestejaan.