Kroatiassa matkailleita paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tessa

Vieras
eli olisimme näillä näkymin suunnistamassa touko-kesäkuun vaihteessa Kroatiaan, Dubrovnik:n lasten (5 ja 12v) kanssa.
Löytyykö lapsille "tekemistä", vai onko enemmän aikuisten reissu kohde?

Me ollaan miehen kanssa oltu Dubrovnikissa =) Mutta lapsiperheen silmin en oikein osaa vielä katsoa sitä, onhan se kaupunkiloma ja hiekkarannat puuttuu. Ehkä enemmän aikuisten lomakohde.

Itse vaan olen jo kauan hinkunut päästä tuonne ja ovat kehuneet jossakin hyvänä sukelluskohteena, täytyneepi sitten ehkä miettiä jotakin muuta paikkaa lasten kanssa ja ehkä sitten joskus pääsemme miehen kanssa kahdestaan tuonne:)

Alkuperäinen kirjoittaja tessa:
Itse vaan olen jo kauan hinkunut päästä tuonne ja ovat kehuneet jossakin hyvänä sukelluskohteena, täytyneepi sitten ehkä miettiä jotakin muuta paikkaa lasten kanssa ja ehkä sitten joskus pääsemme miehen kanssa kahdestaan tuonne:)

Mä en tuosta sukelluksesta tiedä. Me kierreltiin kaupunkia, varsinkin vanhan kaupungin ihania kujia ja muuria, käytiin viereisellä saarella uimassa ja aurinkoa ottamassa. Ja sitten tehtiin päivän retket Montenegroon ja Bosniaan =) Onhan siellä tekemistä mutta mietin miten lapset tykkää kaupungista. Ja olihan siellä hiekkarantakin! Vähän matkan päässä, kukkulan toisella puolella.

Kiitos tiedoista, harkitaan vielä, on kurjaa jos vaan vanhemmilla on "kivaa".
Tykätään kyllä miehen kanssa kovasti tutkia paikkoja kävellen ja niin varmasti tehtäisiinkin.
Sukellusta harrastavana vaan kiinnostaa tuokin puoli.

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Minua kiinnostaisi enemman tuo Hvar, tytto on lahdossa sinne heti toukokuisten kirjoitustensa jalkeen.

Muakin kiinnostaa tuo. Me otettiin silloin äkkilähtö niin en ehtinyt tutustua maahan sen kummemmin. Matkatavaratkin jäi Suomeen pariksi ekaksi päiväksi :D

Hei
Kauan sitten olin pari viikkoa Dubronvikissä. Aivan ihana paikka ainakin aikuisille. En ehkä kuitenkaan menisi sinne lasten kans. Se hiekkaranta oli kyllä aika vaatimaton ja muut rannat oli teräväkivisiä kalliorantoja.

Touko-kesäkuu on kyllä tosi hyvä aika matkustaa sinne. Sopivan lämmin, on vihreää ja vehmasta ja Italialaisten ja muitten eurooppalaisten lomakausi on vasta elokuussa.

Vieläkö vähän etelämmäs, Budvaan tehdään matkoja? olis varmasti lapsille sopivampi paikka ja sieltä pääsis käymään tuolla iki-ihanassa Dubrovnikissäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Minua kiinnostaisi enemman tuo Hvar, tytto on lahdossa sinne heti toukokuisten kirjoitustensa jalkeen.

Muakin kiinnostaa tuo. Me otettiin silloin äkkilähtö niin en ehtinyt tutustua maahan sen kummemmin. Matkatavaratkin jäi Suomeen pariksi ekaksi päiväksi :D

Venemessuilla sain hyvia esitteita mukaani Hvarista. On kuulemma tunnettu laventelipelloistaan :D Kaunis paikka oli kuvista paatelle.

Yhteistyössä