Kristityillä oma deitti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksi seuraa vailla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pitää rekisteröityä, mut voit tehdä vaan "alustavan" profiilin ja piilottaa sen jos et halua sitä vielä julkiseksi. Ja vaikka ottaa itse sitten yhteyttä kiinnostaviin, jolloin he näkevät sinun profiilisi. Kuvaakaan ei ole pakko laittaa.

Pitää rekisteröityä. Tuolta alkoi miun ja mieheni avioliitto, samoin kahden ystäväpariskunnan. Ja yhden tuttava pariskunnan. Suosittelen! Eilen tuli viisi vuotta ekoista treffeistä, nyt on avioliitto ja kaksi ihanaa lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Pystyykös tuolta etsimään uskovia ystäviä? Vai mistähän sellaisia mahtaisi löytää??

Seurakunnasta ainakin. Mistä päin oot?

Hämeestä oon. Kuulun ev.lut seurakuntaan ja käyn kyllä messuissa, mut ei niissä oikeen pääse ystävystyy kenenkään kanssa. Sitäpaitsi muut kirkossa kävijät tuppaa olee vähintään 40 vuotta vanhempia ku mä...

Pystyykös tuolta etsimään uskovia ystäviä? Vai mistähän sellaisia mahtaisi löytää??

Hämeestä oon. Kuulun ev.lut seurakuntaan ja käyn kyllä messuissa, mut ei niissä oikeen pääse ystävystyy kenenkään kanssa. Sitäpaitsi muut kirkossa kävijät tuppaa olee vähintään 40 vuotta vanhempia ku mä...

No entäs nuortenillat tai nuortenaikuisten illat? Entä muut seurakunnat? Vapaakirkko, helluntai, opkon tilaisuudet?

No entäs nuortenillat tai nuortenaikuisten illat? Entä muut seurakunnat? Vapaakirkko, helluntai, opkon tilaisuudet?

Hellareilla on ainakin kahdesti viikossa iltamat kaikille tarkoitettuna, nuorille ekat ja toiset muille

Meidän seurakunnassa ei oikein oo nuorille aikuisille iltoja (nuorteniltoihin oon liian vanha). Muissa seurakunnissa en oo vieraillu, mut vois kyllä joskus käydä vaikka hellareitten tilaisuuksissa..

Yhteistyössä