Y
Yksi seuraa vailla
Vieras
Onko olemassa kristityillä sinkuilla omaa treffitpalstaa, jossa olisi ilmoituksia ja saisi vastailla? Tarkoitan täällä netissä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Yksi seuraa vailla:Onko olemassa kristityillä sinkuilla omaa treffitpalstaa, jossa olisi ilmoituksia ja saisi vastailla? Tarkoitan täällä netissä.
Alkuperäinen kirjoittaja yksi :Täältä alkoi meidän onni http://deitti.kotisatama.net/suomi/index3.php
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Pystyykös tuolta etsimään uskovia ystäviä? Vai mistähän sellaisia mahtaisi löytää??
Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Pystyykös tuolta etsimään uskovia ystäviä? Vai mistähän sellaisia mahtaisi löytää??
Seurakunnasta ainakin. Mistä päin oot?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Pystyykös tuolta etsimään uskovia ystäviä? Vai mistähän sellaisia mahtaisi löytää??
Hämeestä oon. Kuulun ev.lut seurakuntaan ja käyn kyllä messuissa, mut ei niissä oikeen pääse ystävystyy kenenkään kanssa. Sitäpaitsi muut kirkossa kävijät tuppaa olee vähintään 40 vuotta vanhempia ku mä...
Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:No entäs nuortenillat tai nuortenaikuisten illat? Entä muut seurakunnat? Vapaakirkko, helluntai, opkon tilaisuudet?
Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Pystyykös tuolta etsimään uskovia ystäviä? Vai mistähän sellaisia mahtaisi löytää??
Hämeestä oon. Kuulun ev.lut seurakuntaan ja käyn kyllä messuissa, mut ei niissä oikeen pääse ystävystyy kenenkään kanssa. Sitäpaitsi muut kirkossa kävijät tuppaa olee vähintään 40 vuotta vanhempia ku mä...
No entäs nuortenillat tai nuortenaikuisten illat? Entä muut seurakunnat? Vapaakirkko, helluntai, opkon tilaisuudet?