Kristittyjen vaino etenee Suomessa

  • Viestiketjun aloittaja kristitty
  • Ensimmäinen viesti
"Rane"
Okei, ei ongelmaa. Tiedän että mun työpaikalla sen 1 työntekijän työaikajärkkäilyt ON olleet ongelma, mutta sun mielestä se ei siis ole ollut ongelma.
Mieti että jos se 1 työntekijä 25:sta onkin uskova, joka hoitaa innolla ja tehokkaasti muut mammat siellä osastolla ja jättää vaan ne 1-2 (paljonko niitä aborttitapauksia nyt sit siellä prosentuaalisesti on?) hoitamatta, tekee joka minuutin eteen töitä, ja joku muu hoitaa ne? On kuule hurja ongelma.
Ongelma on, että työntekijä jättää työajallaan työhön kuuluvan tehtävän tekemättä. Syvissä hengellisissä vesissä uivien olisi parempi jäädä kokonaan modernin lääketieteen ulkopuolelle. Luotamme sentään yhä enenevissä määrin terveyteen liittyvissä asioissa mieluummin lääkäriin kuin kenenkään johdatukseen.

En epäile etteikö tilalle löytyisi joku toinen aivan yhtä reipas. Reippaana henkilönä kyseinen uskovainenkin varmasti löytää itselleen paremmin sopivan työn.

Syviä muslimeja kyllä mieluusti näkisi pankeissa ja perintätoimistoissa enemmän. Heillähän on varsin erityinen suhde korkoihin.
 
[QUOTE="vieras.";29820466]Sä meinaat, että aborttia vastustavat vain uskovaiset? Millä perusteella?[/QUOTE]

Eikä kun heillä vaan on pyhempi syy sitä vastustaa.
Jos joku uskomaton sitä vastustaa hän tekee sen vääristä, eli itsekkäistä syistä.
 
"vieras."
Jaa. No se on tietysti iloinen asia jos sitä vastustaa jotkut muutkin kuin uskovat. Mutta mä nyt puhun vain uskovaisten puolesta, enkä uskovaisistakaan kaikkien vaan vain tiukemman linjan uskovien puolesta.
Uskovaisten, kuten ei muidenkaan abortinvastustajien, pidä hakeutua työpaikoille, joissa abortin voi joutua suorittamaan. Näin helppoa se jokatapauksessa on.
 
kflkd
Minä olen ihan suomalainen, mutta kirkkoon ei perheemme kuulu. Päiväkodin joulukirkon ajan lapsemme piti odottaa kirkon eteisessä. Minusta tämä on aika ikävää käytöstä päiväkodin puolelta. Lisäksi kun rahat on muutenkin tiukilla, niin kyllä se aika typerää on käyttää niitä vähiä rahoja bussikuljetukseen kirkkoon. Sillä rahalla kun saisi varmasti jotakin kivempaakin lapsille.
 

Yhteistyössä