kriisi!!

moi... toi toi oon 24v kahden lapsen isä ja meil nyt pari kuukautta menny muijan kans vähä huonosti ja oon ollu aika paskana ja en oikein tiedä mitä mun pitäs tehä... oon antanu muijalle aikaa ja tuonu kukkasii ja muutenkin koittanu piristää häntä... noh nyt alko näyttää jo vähän paremmalta mutta nyt muija kysy multa että oonko mä ollu ihastunu mein viiden vuoden suhteen aikana johonki henkilöö... sanoin sille että EN mikä on totta mutta sitte se tunni verra sano että ei voi olla totta ja sitte mä vastasin sille että no OON sitte vaiks en oo ja sanoin sille vielä rumimman naisen nimen mitä tiedän ja nyt se luulee että se on totta!!! miten mä saan sen uskomaan että se oli pelkkä heitto?? nyt vissii erotaa tai jtn en tiedä... tuntuu aika surulliselta jos tää nyt kaatuu tollasee heittoo ja rakastan naistani eniten maailmassa....:( (älkää vaivautuko kommentoimaan jos ei oo mitään järkevää)

Miksi menit valehtelemaan? Voi olla tosi vaikeeta saada toinen uskomaan kun olet noin mennyt sanomaan. Miksi hän epäili että olisit ihastunut? En tiedä ei siinä voi kai kun puhua ja yrittää vakutella toiselle et kun tollai vänkäsit et et jaksanut enää ja keksit sanoa noin. Onkohan hän ihastunut? Minä olen 30v ja olen ollut yhdessä mieheni kanssa 12 vuotta. Kyllä meillä molemmilla on ihastuksia ollut ja on suhde meinannut kaatua kerran sen takia.

en tiedä onko naiseni ihastunut ei kyllä ole sen tapaista... itse just sanoin muijalle et siks sanoin kun se vaan vänkkäsi viime yönä sitä ja kaiken lisäks keksisin rumimman muijan nimen mitä tiedän ja se usko sen HHOIJAA mun oma tai ei enää oma mut on kaunein nainen mitä olen koskaan nähny <3 .... meinasin just kosia uusiks kihloihin ku ollu nyt sormuksetkin pois kuukauden verra ;( olin suunnitellu joulu häitä ja kaikkee ja nyt tuntuu et kaikki meni vituiksi yhden tyhmän möläytyksen takia :( vittu oon URPO... ei kovin hyvin alkanu viikon kesäloma piti olla kiva viikko koko perheen kanssa... ja sormukset ois ollu takas sormes

Viimeksi muokattu:
En ymmärrä miksi hän luulee sinun olevan ihastunut :(. En mä ainakaan keksi mitään muuta kuin osoittaisit hänelle ettei ole ketään muuta kuin hän. Meillä oli tässä jokunen aika sitten niin kun aloin kiinnittää huomiota omaan itseeni niin isäntä luuli et oon ihastunut johonkin. Kylällä kun asuu sellainen mies kun olin ihastunut häneen. Mieheni kyllä rauhoittui kun sanoin et ei nyt ole siitä kyse et haluan näyttää kivalta myös sua miellyttääkseni...

Onkohan rouva itse ihastunut ja koettaa purkaa syyllisyyden tunnetta ja pahaa oloa uskottelemalla, että sinä olet ihastunut?

Itse olen kerran ihastunut ulkopuoliseen, jonka kanssa suhteesta ei olisi tullut koskaan mitään mutta tavattiin silloin tällöin olosuhteiden takia. Oli kamala olo, varsinkin kun tämä toinen oli komeampi kuin oma mieheni, enkä missään tapauksessa olisi kertonut miehelleni! Huomasin sitten olevani etäinen ja kiukkuinen miehelleni. Hävetti. Ei kai se mieheni vika ole, jos minä ihastun...

Teillä tosin taitaa olla muutama muukin mutka jo matkassa. Opit jo, ettei kannata sanoa, mitä ei tarkoita, mutta voi olla että naisellasi on niin huono itsetunto, että hän "tarvitsee" sinun "pettävän" häntä. Odotusarvo täyttyy ja vaikka onkin paska olo, voi tuntea tyytyväisyyttä että oli oikeassa: ei minuun kukaan tyydy.

Sano siellä sossun pakeilla, että haluaisit jatkaa suhdetta ja että olisit valmis pariterapiaan jne. Ei kaikki ole välttämättä vielä menetetty.

Yhteistyössä