KRIISI! 9-vuotiaan synttäritarjottavat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnistuuko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnistuuko?

Vieras
Ajattelin (vähävaraisena yksinhuoltajaäitinä) tarjota tyttöni synttäreille ko.syötävät..mitä mieltä olet? ja, joo.o. Enemmän olisin halunnut tehdä itse, mutta 4lapsen yh:na aika ei kertakaikkiaan riitä kaikkeen ja näin.
Tarjolla on siis;
-Ranskalaisia ja nakkeja
-sipsejä ja popcorneja
-karkkia
-keksiä
-mansikkamehua
-limua
-coctailpiirakoita ja munavoita

Onko tässä riittävästi vai olisiko jotain vielä pitäny?

Mä jättäisin tuosta pois ranskalaiset ja nakit sekä coctailpiirakat ja munavoit ellei kyse ole pidemmistä synttäreistä, johon tullaan kauempaa ja jossa on myös aikuisvieraita. Ja tekisin kakun/jäätelökakun tms. Mutta varmasti tuossa on ainakin tarpeeksi.

Minä jättäisin karjalanpiirakat pois (oma ainaskin innolla söisi nakkeja ja ranskiksia) ja laittaisin vaikkapa paria erilaista jätskiä tarjolle. Oikein on hyvät tarjoomukset :)

Mä tein aina penskana itse jäätelökakun juhliini, välillä paras kaveri oli avustamassa. :) Leikattiin jätskit kuutioiksi (yleensä oli minttua, suklaata, mansikkaa tms. värillisiä jäätelöitä) ja niistä sitten koottiin linna tai millon mitäkin. Lopuksi koristeltiin karkeilla ja kinuskikastikkeella sekä nomparelleilla. Se oli mun mielestä aina hauskaa. :)

kiitos vastauksistanne.
Kun musta tuntuu että kaikkien muiden kaverisynttäreillä on aina ollu aika paljon "äitien tekemää".. ja nyt en vaan jaksanut/ehtinyt näin joulun jälkeen alkaa itse väsäämään..

Ajattelin (vähävaraisena yksinhuoltajaäitinä) tarjota tyttöni synttäreille ko.syötävät..mitä mieltä olet? ja, joo.o. Enemmän olisin halunnut tehdä itse, mutta 4lapsen yh:na aika ei kertakaikkiaan riitä kaikkeen ja näin.
Tarjolla on siis;
-Ranskalaisia ja nakkeja
-sipsejä ja popcorneja
-karkkia
-keksiä
-mansikkamehua
-limua
-coctailpiirakoita ja munavoita

Onko tässä riittävästi vai olisiko jotain vielä pitäny?

Mä en ihan kässää ideaa ranskalaisista ja nakeista, ellei sit oo kysees synttärit jotka pidetään heses tms.

Nuihin meneväl hinnal saisit
- popparit (TAI jotku halvat sipsit)
-itsetehty murosuklaa (riisimuroja, kookosrasvaa, kaakaota..tai muroja ja suklaasulaa) Käy kekseistä & karkeista ja ON parempaa :p
-jäätelöä + mansikkasiirappi (pakastemansikoita, sokeria) oletan et sul on pakkases marjoja:D
-piirakat ja munavoi

kiitos vastauksistanne.
Kun musta tuntuu että kaikkien muiden kaverisynttäreillä on aina ollu aika paljon "äitien tekemää".. ja nyt en vaan jaksanut/ehtinyt näin joulun jälkeen alkaa itse väsäämään..

Noin pienet ei vielä oikeen yleensä edes osaa arvostaa sitä "äitien tekemää", joten toi tarjoilu varmasti kelpaa niille hyvin!
Mun mielestä noi nakit+ranskikset vois hyvin jättää poiskin, koska oletettavasti suurin osa vieraista tulee juhliin ruokapöydästä.
Ja kakkujen sijaan tosiaan vois tarjota jäätelöäkin.

Hauskoja juhlia! :)

Yhteistyössä