Kp22 progesteroni 8,4 mikrogr. per litra, mita tasta paatella?

Heips,
Asun ulkomailla ja kavin mittauttamassa veren hormonitasot kp3 ja kp22. Progesteroniarvoksi tuli kp 22 8,4 mikrogrammaa litralta, laakariaika on vasta puolentoista viikon paasta ja olen melkeen seonnut kun on muka ollut pakko googlailla onko tama nyt normaalia vai ei. En ole loytanyt niin mitaan arvoja talla mittayksikolla! Onko kellaan antaa mitaan vinkkia tahan? Suomessa on vissiin mittayksikko nanomooli tai jotain, en tod. osaa muuttaa noita lukujani siihen. :$

Testituloksen alla on naisille maaritelty luteaalivaiheeseen arvot 1,2 - 15,9, mutta onko nama keskiarvoja vai tan labran koko historian aariarvot? :eek: Ja olisiko se progesteroni sita parempi mita korkeampi?

Alan jo toivoa etta naa tulokset olis menneet suoraan gynelle eika tulleet mun kautta... Kun ei tata voi nyt lakata tulkitsemasta keittiolaaketieteen keinoin. :LOL:
 
Hei,

Asun myös ulkomailla ja sama mittayksikkö on käytössä täälläkin.
Piti oikein etsiä viimekevään testitulokset ja minulla kp 21 progesteroni arvo oli 7.15, ja tämä oli normaali. Papereissa normaaliarvot ovat 2,5-25,0.
Eli kyllä sinullakin näyttää siltä että ovulaatio on tapahtunut normaalisti ja siinä ei ole ainakaan tässä kierrossa häikkää. Ei kuitenkaan kannata tuijottaa vaan tuota yhtä yhtä arvoa, vaan nuo hormonit ovat niin monimutkaisia juttuja, eli katsotaan myös koko kierron hormonitasoja ja miten ne pelittää yhdessä.Itse tekee hyvin herkästi vääriä johtopäätöksiä.Kokemusta on......

Minulla loppupeleissä oli joissakin kierroissa ovuloimattomuutta ja keltarauhanen ei irronnut.Inseminaatioita yritettiin 4 kertaa kunnes ensimmäinen ICSI hoito tuotti tulosta 5 vuoden yrityksen jälkeen

 

Yhteistyössä