kp2-kp6 söin pillereitä ja sitten lopetin, raskaus? apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä kun on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä kun on

Vieras
Eli aloitin vasta kp 2 syömään pillereitä kun päätin vasta toisena vuotopäivänä että no kokeillaan niitä sitten. Eivät sopineet ja lopetin kun kp oli 6. Kp 14 meille kävi miehen kanssa vahinko eli ilman ehkäisyä hommailtiin. Onko raskaus mahdollinen vai sekoittaako tuo kesken jätetyt pillerit kiertoani, tapahtuukohan ovis lainkaan?

Voiskohan vielä ottaa jälkiehkäisypilsut, aikaa yhdynnästä 30h.

en pystyny jatkamaan niitä kun mua huimas ja masensi, ihan hirvee olo niistä tuli.. ois vamaan helpottau ajan kanssa, mutta ei mulle ennenkään oo sopinu niin annoin sitten periksi.. näin mulla..

Ei se ehkäsyteho ihan paras oo vaikka söis koko levyn, kun oot alottanu kp 2. Ainakin mun gyne sano että sen ekan pillerin unohtaminen on paljon pahempi moka kun jos vaikka unohtaa keskeltä levyä.

Ja melkein kaikista pillereistä nyt parina ekana päivänä jotain oireita on, et taida ikinä löytää sopivia jos vaan neljällä tabletilla kokeilet.

olen kyllä aikoinaan vuosia syönyt pillereitä, että en mä nyt aikaisemin ihan neljän pillerin jälkeen oo luovuttanu. Nyt luovutin koska tiesän vahasta että ei sovi, mitä sitä itteään kiusaamaan.