KP13 eikä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
ovistikkuun tullut kuin yks viiva, joten tänään varmaan turha pupuilla? Jääköhän koko ovis tulematta kun ei kerta edes toista himmeää viivaa tullut, vai voiko olla et huomenna siinvoi yks kaks ollakin toinen yhtä vahva viiva?

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:
mitenkähän sitä ennen on osattu raskautua ku ei ollu näitä tikkuja kierron joka päivälle

Ei saa mollata, ku minä vast tokaa kertaa näitä tikkuja testaan :) Sen takia niist tääl kyselenkin ku en oikein niiden käyttöö viel tajua. Ihan vaan sillä mielenkiinnolla tikuttelen, et saan tietoon miten ne toimii ja tapahtuuko joka kuukaus ovis.

Kuinka pitkä sun kierto on? Meinaan vaan että mistä olet päätellyt että sen oviksen pitäisi olla just sillon kp13? Mulla ainakin vaihtelee koska se on. Ja sitten vielä se että ei sitä aina niillä tikuillakaan bongaa, mutta ei se meinaa ettei sitä tapahtuisi.

Jos varman päälle haluaa pelata, niin lempikää joka toinen päivä sillä viikolla kun ovis pitäisi olla. Sillon niitä simppoja pitäisi vissiin aina olla tarpeeksi siellä odottamassa ovista. Onnea matkaan :)

Itse aloitin tikuttelun jo tokasta varsinaisesta yrityskierrosta koska halusin tietää meneekö aijoitus oikein. Oviksen olen tähän mennessä bongannut tikuilla muissa kierroissa paitsi kahdessa. Mutta ei se tulosta ole tuottanut ja nyt on pikkusta vaille vuosi yritystä takana.

Minä en ole koskaan oikein ymmärtänyt tuota ovistestien tekemistä, että miksi ihmiset tekee niitä? Ymmärrän kyllä, että silloin alkaa tekemään, kun yritystä on pitkä aika takana. Mutta kun jotkut aloittaa jo testien tekemisen, kun aloittaa yrittämisen. |O :ashamed:
Itse kyllä olen tullut helposti raskaaksi, joten varmaan johtuu siitä, että en ymmärrä. :whistle:

Asian vierestä meni, mutta kuitenkin... saahan sitä pupuilla, pupuilun ilosta. :p

Yhteistyössä