Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Lapset rakastavat olla puolukassa ja ylipäänsä metsässä :heart: Meidän äiti vei meitä aina mukana. Mutta jos sulla on monta lasta niin voi olla vaikeampaa tietysti. Lapset hoitoon vaikka anoppilaan jos mahdollista. Puolukoista saa muuten ihanaa vispipuuroa!
Sen toki ymmärtää ettei supistusten kanssa ole helppo poimia puolukoita. Sulle siten varmaan puolukat jää tältä vuodelta väliin. Mutta jollekin muulle ne sopivat kuten mulle köyhäläiselle :-D
Kuka voi väittää, että lapset rakastavat olla puolukassa ja metsässä. Mä olen koko lapsuuteni kulkenut kaikki loppukesät metsässä marjassa ja sienessä vanhempieni kanssa -
ja minä inhosin sitä. Meillä poimittiin mustikat, vadelmat, lakat, puolukat, sienet ja karpalot, joka ikinen viikonloppu - sillä seurauksella, että minä en mene mielelläni metsään enää lainkaan. Voin poimia yhden mustikkapiirakan marjat - mutta enempää en tarvitse - ja kun pihalle istuttaa mustikkapensaita ei tarvitse senkään takia enää mennä.
No nykyään löytyy sitten jo minun mielihalujeni lisäksi toinenkin syy olla menemättä - keskimmäinen on vakavasti allerginen itikan pistoille - voi saada siitä allergisen sokin, on kerran mennyt veltoksi ja saanut koko vartalolle erittäin kosketusaran urtikarian. Eli meillä vältellään paikkoja jossa on itikoita - ja kesällä syödään myös estolääkitystä.