Köyhän ei kannata ostaa halpaa. Just joo....#¤%&()

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 562
16
38
Etelä-Pohjanmaa
|O |O

Ostin tyttärelle aurinkolasit. Eka etsiskelin Heinolan suuressa cityssä ihan marketeista, että päästään sit kotia päin ajeleen eikä tarvi lapsenkaan koko matkaa siristellä silmiään kun aurinko niin paistaa.
Ei löytynyt joten minä tämän neuvon muistaneena (mieskin sitä usein hkee teidän lisäksi) marssin silmälasiliikkeeseen ja ostaa pläjäytin viimosen päälle hyvät aurinkolasit neitokaiselle.

Virhe. |O

Nyt tämä tuulihattu on sitten ne eskaripäivän aikana hukannut |O Uaaagh!

Sen päiväisen saarnan pidin jo aamulla ja olin kyllä vakaasti sitä mieltä että turhaan ottaa mukaansa kun joko hukkaa tai rikkoo kun survoo reppuunsa yhtään varomatta.

Ja tietenkin tänä päivänä kaikista kun ovat reissanneet ympäri kylää :|

Voi, voi - VOI SANONKO MITÄ! :headwall:

Meillä 3 alle kouluikäistä ja ostan pelkästään parin euron laseja henkkamaukan alennusmyynnistä.... Tässä kevään aikana kadonnut ainakin viidet, lapsilla yhtä hyvä muisti kuin äitillä ;)

Meillä on eteisessä iso kori jossa on ainakin kymmenet lasit ja siitä sit valkataan joka aamu mieluisia...

Taidan siirtyä takas vanhaan malliin- eli niihin halpoihin.

Olishan mun pitänyt tietää.......
Tuolal lapsella ei pysy tallella hanskat eikä mitkään muutkaan, unohtaa asian samalla kun siirtyy toiseen huoneeseen, ulkoa saa siirtää sisälle kenkiä ja sukkia tms.

Passitin miehen uimahallille kysäisemään josko joku olis sieltä löytänyt ja varjelkoon, jopa palauttanut tiskille :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
|O |O

Ostin tyttärelle aurinkolasit. Eka etsiskelin Heinolan suuressa cityssä ihan marketeista, että päästään sit kotia päin ajeleen eikä tarvi lapsenkaan koko matkaa siristellä silmiään kun aurinko niin paistaa.
Ei löytynyt joten minä tämän neuvon muistaneena (mieskin sitä usein hkee teidän lisäksi) marssin silmälasiliikkeeseen ja ostaa pläjäytin viimosen päälle hyvät aurinkolasit neitokaiselle.

Virhe. |O

Nyt tämä tuulihattu on sitten ne eskaripäivän aikana hukannut |O Uaaagh!

Sen päiväisen saarnan pidin jo aamulla ja olin kyllä vakaasti sitä mieltä että turhaan ottaa mukaansa kun joko hukkaa tai rikkoo kun survoo reppuunsa yhtään varomatta.

Ja tietenkin tänä päivänä kaikista kun ovat reissanneet ympäri kylää :|

Voi, voi - VOI SANONKO MITÄ! :headwall:

No on kyllä ärsyttävää!! ei voi mitään. No kun maito kaatuu ni ei sitä saa ylös vaikka kuinka mesoaisi joten parempi vain mennä virran mukana...
eli virheestä viisastuu ja se on vain rahaa..ei ole mikään hirveä taloudellinen katastrofi sikäli kun kyse vain aurinkolaseista, joten asialle ei voi mitään , joten mars mars henkka maukalle!

niin no.. mä ostin meille toisellekki tytölle tämmöset http://www.vaippatalo.fi/cat/product_details.php?p=38
Tuolla meidän reilu 2v:llä on nyt ollu 1½ samat lasit käytössä ja hyvin ajaa asiansa.. mut tosiaan se vaatii (siis VAATII) sen et ku tullaan sisälle ni ite pitää nostaa ne talteen. Mut päädyin nuihin, ku mul on vain sellainen haisu että niistä halvemmista on samantien sangat irti (niin meil viel tosiaan ollaan pieniä ja ovat kotihoidossa, et sen puoleen äidin vastuulla se et pysyvätkö tallessa)

Menetkös Majuri siitä leukojasi louskottomasta tai mää heitän sua piparilla!
a025.gif

Ja kustansivat 65 euroa mikä ON mun tilistäni paljon.

Yhteistyössä