Kovasti poikia nauratti aamulla töissä mun ideani mutta...*niksipirkka vauhdissa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huuhkajatar

Aktiivinen jäsen
08.10.2005
12 193
0
36
Kokkola
..tunnin sisällä oli jo mun ideani käytössä. =)

Ongelmana on siis ollut miten pakata pienet tiivisteet, sulakkeet tms. jotteivät mene asiakkaalla hukkaan taskunpohjalla. Pienet pussit ovat aina loppu.

Eilen ruokapöydässä sain idean kun syötiin jälkkäriksi suklaamunia ja katsoin niitä munan sisälmyksiä. Niihinhän on hyvä pakata kaikki pikkutarvikkeet! Ja meillä menee näin pääsiäisen alla ja sen aikana paljon suklaamunia.

Veinpä sitten kotelot töihin ja esitin ideani ja pojat nauroivat hieman, kunnes noin tunnin kuluttua pomo tuli ja sanoi että ensimmäiset kotelot meni jo! Asiakaskin oli kuulemma hymähtänyt :whistle: .

Että, munat taskuun ja menoks, pojat! :D

Alkuperäinen kirjoittaja pöhkö:
Mitä sä teet duunikses? Eihän ne pojat heti voi myöntää et on hyvä idis ;)

Olen pienen varaosaliikkeen konttoristi, myyjä, siivooja, kahvinkeittäjä.... teen vaikka mitä. Kolmen hengen porukassa ei ole varaa valita tehtäviä. Ja minua pidetään kuin kukkaa kämmenellä, olen paikan ainoa nainen.

=)

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:

Olen pinen varaosaliikkeen konttoristi, myyjä, siivooja, kahvinkeittäjä.... teen vaikka mitä. Kolmen hengen porukassa ei ole varaa valita tehtäviä. Ja minua pidetään kuin kukkaa kämmenellä, olen paikan ainoa nainen.

=)

Ihanaa :) Ihan siksi kyselin et mietin tässä itse mikä olis mun ala isona. Itseni tuntien päädyn jollekin miesvaltaiselle alalle... Etsin koko ajan uusia ideoita...

Alkuperäinen kirjoittaja Pöhkö:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:

Olen pinen varaosaliikkeen konttoristi, myyjä, siivooja, kahvinkeittäjä.... teen vaikka mitä. Kolmen hengen porukassa ei ole varaa valita tehtäviä. Ja minua pidetään kuin kukkaa kämmenellä, olen paikan ainoa nainen.

=)

Ihanaa :) Ihan siksi kyselin et mietin tässä itse mikä olis mun ala isona. Itseni tuntien päädyn jollekin miesvaltaiselle alalle... Etsin koko ajan uusia ideoita...

Olen kokeillut yhtä sun toista; ravintola-, lehti- ja pankkialaa, mutta kyllä tuo varaosapuoli taitaa sopia mulle parhaiten. Ellen sitten laita pystyyn käsityöliikettä.

Yhteistyössä