kova yskä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rv 15+4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rv 15+4

Vieras
Vaivana on tällä hetkellä kova yskä, joka on todella ikävä esim öisin. yskänlääkettä ei kuulemma voi ottaa. Mynthoneita olen imeskellyt niin, että kitalaki on sanonut sopimuksen irti. Yskiessä myös sattuu välillä mahaan. Onkohan yskästä jotain haittaa sikiölle?? Ja mikähän siihen voisin helpottaa, hyviä vinkkejä? Viikkoja nyt 15+4.

Hei! Flunssasta sairaslomalla ja yskään sain ohjeeksi juoda, eli kun meinaa yskittää, pitää juoda. Höyryhengitys pitäisi myös auttaa sekä yskään että flunssaiseen/tukkoiseen oloon. Kova yskiminen saattaa aiheuttaa supisteluita.

mä olin tokavimpalla odotuskuukaudella 2 vko hillittömässä yskässä, lääkäri totesi vaan että virusperäistä ei lähde kuin yskimällä :(. Vatta oli jo kookas joten inkontinenssionkelmaa vähäse alko tulla, suppareita ei kuitenkaan. Sen jälkeen vauva oli kyllä laskeutunu aikalailla alemmas lantiossa, th meinas että yskiminen olis vaikuttanu mutta ei lähteny lopulta syntymään ite, piti käynnistää l.a. huristettua ohitse. Ei siis jälkeenpäin traumoja vauvalle, äitinä olo paljon tukalampaa siinä yskässä.

Yhteistyössä