Kova yhtäkkinen viiltävä kipu sektioarven kohdalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hui

Vieras
raskaus 34. viikolla :o
Mistä tiedän ettei haava ole repeämässä?
Kipu tuli kun nousin ylös, en pystynyt kävelemään. Nyt vähän helpottunut mutta pelkään nousta ylös kun kipu oli niin kamalan tuntuinen ja pelkään että se tuntuu taas.
2 sektiota tehty aiemmin.

soit ihmeessä synnärille.. koska ei se normaalia ole et noin kovasti sattuu siihen sektioarpeen!! Ei sitä päälepäin tiedäkkään, mut kipu on hälyttävä merkki!! :hug:

Kipu oli vasemmalla puolella ja tosiaan helpottui vähän mutta nyt en ole uskaltanut koettaa nousta ylös. Jos vaikka viiltää taas.
Pahimmalla hetkellä ei voinut suorana kävellä, ei istua eikä seistä niin että paino olisi sillä puolella.
Mutta tosiaan helpottui. Ehkä oli joku kiinnike kipu vain?

Voihan se olla kiinikekipuki, mut ei voi tietää.. ja kiinikekipu nyt ei yleensä jää "päälle" tai menee levossa ohi.. jos sul on sitä kipua nyt levossaki ni kyl mä soittasin herkästi! Koska se repeäminen on ihan mahollista!
Anteeksi ku pelottelen :hug:

Eläkä ainakaan ajattele niin, et jos mä soitan ja sit sieltä löytyyki jotain!! Aina parempi et soittaa ja käy näytillä eikä löydy mitään hälyttävää.. ns. turhakäynti on aina "hyväkäynti", koska sillon on voitu poissulkea mahdolliset ongelmat!
No ymmärrät varmaan mitä tarkoitan..

Olin päivystyksessä vasta muutama päivä sitten supistusten vuoksi. Ihan nolottaa taas soittaa. Kävin vähän lepäämässä ja se taisi auttaa. Nyt tuntuu edelleen se paikka missä kipu oli mutta ei mitään kipua.
Nyt tarkkailen tilannetta ja soitan jos kipu uusiutuu.

Aika herkästi soittaisin. Se on pahimmillaan menoa molemmille, mikäli repeää.
Ja sitäpaitsi, voit soittaa nimettömänäkin polille, ja kertoa tilanteen - kyllä ne kertoo onko syytä tulla näytille.

Kipu ei ole tullut takaisin joten taisi vain säikäyttää.
Mutta asia jäi mietityttämään.
Mistä sitten tietää milloin arpi antaa merkkejä heikkoudestaan?
Meillä tunnin matka sairaalaan joten ihan nopeasti sinne ei pääse ja olisi kai hyvä tietää sitten mitä merkit ovat hälyttäviä?
Näkeekö arven kestävyyttä ultralla vai miten asiaa tutkitaan?
Joutuuko arpikivun vuoksi pidemmäksikin aikaa sairaalaan tarkkailtavaksi?
Voiko vauvan joutua synnyttämään keskosena tuon kivun vuoksi?

Huoli iski.

Yhteistyössä