kova paineentunne-kipuilu..mitäs tää ny on? raskaana siis olen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
raskausviikkoja 30+3. se tunne on sellainen repivänkipee ja paineentunne tulee tosi kovana. tuntuu alamahassa,eli kohdun alapuolella. normaaleista supistuksista olen kyllä kärsinyt,kipeistäkin. ainoa apu tuohon tunteeseen on makuulle meno. istuminen tai nojailu pöytään ei auta. kipu pahenee jos ei makuulle mene. tunne ei ole sellainen että pitäis ponnistaa eikä tunnu myöskään sille että vauva tulis ulos. ei mitään hajua mikä vois olla. kovin usein ei tule,mutta nyt kuukauden aikana on tullu kyllä tutuksi.
tiistaina on neuvola niin pääseen kyseleen,mutta onko joku jolla ehkä ollut samoja?

Harjoitussupistuksissa eli kivuttomissa supistuksissa tulee tuota paineentunnetta. Voi olla tosi voimakastakin. Yleensä ne ei avaa paikkoja.

Toinen mikä tuli mieleen, että on jo niin alhaalla että pää painaa ja tekee sen paineen tunteen. Mulla oli tuollaista kuopuksesta joka oli jo tosi alhaalla rv30 alkaen. Muistan kun tuntui siltä, että pitäisi ponnistaa, mutta ei kuitenkaan. Syntyi kyllä vasta rv39+

Mulla tulee ajoittain valtava paineentunne alavatsaan kun lapsi kääntyy jotenkin sopivasti. Tuntuu siltä, että lasken alleni just nyt enkä melkein. Semmonen...sanoinkuvaamaton paineen tunne, mutta silti pystyy olemaan pissimättä B)

tää on kolmas raskaus ja edellisissä ei tälläistä ole ollut. mulla supistukset on tätänykyä kipeitä ja niitä tulee jonkunverran päivässä. normaali paineentunne mitä oon kokenut ei tunnu ihan tältä. tuntuu siltä että se räjähtää,ihan uskomaton kipu. vaikee selittää kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja T-Bird:
Mulla tulee ajoittain valtava paineentunne alavatsaan kun lapsi kääntyy jotenkin sopivasti. Tuntuu siltä, että lasken alleni just nyt enkä melkein. Semmonen...sanoinkuvaamaton paineen tunne, mutta silti pystyy olemaan pissimättä B)

onko mukana kipua? mulla se kipu on järkyttävä. voisin verrata synnytys supistuksiin mutta vaan erilaista kipua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja T-Bird:

onko mukana kipua? mulla se kipu on järkyttävä. voisin verrata synnytys supistuksiin mutta vaan erilaista kipua.

Ei ole niin suurta se kipu, joskus töksäyttää pahasti, mutta pystyn kyllä olemaan sen kanssa sinut. Mulla kyllä on aika korkea kipukynnys mutta..
Minä taas en vieläkään tiedä, miltä supistukset tuntuvat :/
Polttelee alaselkää,alamahaa ja reisiä välillä ihan rankastikkin, mutta ne kestää mielestäni aika kauan eikä niissä ole selvää eroa millon helpottaa ja millon ei. On vaan sellasta jatkuvaa ähhhhh-oloa. Ja vatsa on toki pinkeällä silloin.

Yhteistyössä