Kova hätä.. millä eroon peliongelmasta?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
arvuuttaja
Onko toi "rasisti!" joku teikäläisten sotahuuto kun se pitää aina alkuun kiljaista? :D Aika karua väittää, että SUURIN OSA suomalaisista on ollut sossun luukulla, mihin perustat tän väitteen? Miehesi on käsittääkseni siis pizza-yrittäjä? Eli suomalaisten tukiaisillahan hänkin puljuaan pitää, starttirahat jne. myönnetään suomessa maahanmuuttajayrittäjille lähes poikkeuksetta, ja tietääkseni verojakaan (tai alveja) ei maahanmuuttajan yrityksestään tarvitse maksaa ekaan vuoteen vai kahteen...?

Ja sulle ilmeisesti se on tärkeää, että joku elättää sut? Mulla on ainakin ihan tasa-arvoinen suhde mieheeni, mua hävettäisi suuresti, jos hän maksaisi kaiken, joten ollaankin aina eletty tasapuolisesti molempien tuloilla. Mun Suomalainen mieheni ei myöskään juo alkoholia, ei pettäisi mua koskaan, ei hakkaisi tai edes käyttäisi henkistä väkivaltaa vaikka mikä olisi, eikä koskaan ole saanut rahaa sossusta, tai edes työttömyyskorvauksia hakenut.

Ja toinen juttu, jos löydät mun kropasta läskiä jostain kohtaa, niin lupaan tulla jokaiselle sun pitämälle zumba- ja salsatunnille. Katsos maailmassa on paljon fyysisempiäkin lajeja kuin joku ryhmähetkuttelu, esim. mun kroppa pysyy timminä seinäkiipeilyn ja tankotanssin voimin, ja väitän että noi kaks lajia vaatii useampaa lihasta käyttöön kuin zumbat ja muut.

ap
Jumalauta täällä on idiootteja taas palsta täynnä.

niksine, laitoin sulle lisää postia.

Muutkin pelihimoiset voisivat laittaa sähköpostejaan vaikka niin voitais yhdessä yrittää ratkoa tätä ongelmaa!

arvuuttaja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Muutkin pelihimoiset voisivat laittaa sähköpostejaan vaikka niin voitais yhdessä yrittää ratkoa tätä ongelmaa!
Jos mua meinaat niin mä oon vaan yksi henkilö, tai ainakaan mulla ei oo diagnosoitu sivupersoonia. :p

ap
Alkuperäinen kirjoittaja arvuuttaja:

Jos mua meinaat niin mä oon vaan yksi henkilö, tai ainakaan mulla ei oo diagnosoitu sivupersoonia. :p
mistäs arvasit että sinusta puhuin.. onpa näitä täällä muitakin.

arvuuttaja

mistäs arvasit että sinusta puhuin.. onpa näitä täällä muitakin.
se oli ihan puhdas intuitio. :->

niksinella
ei ole mieheni hakenut minkään moisia starttirahoja,ikinä,toisin kuin suomalaiset! on kuule rahaa ohan omasta takaa :) enkä jaksa vastailla enää moisille aivokääpiöille enää. oon määki sitä sun tankoon-hinkkaustanssia tanssinu :) siinä kun ei ikinä ole mitään opittavaa,toisin kuten salsassa(esim sarjoja ja koreografioita). aloitin tanssimisen ammattimielessä jo 15vuotiaana,eli kaikkea on tanssittu vakioista,lattareista,salsasta,karibiantyyleistä,vatsatanssista,nykytanssista,tankoonhinkkauksesta,afrokuubalaiseen,ja kuule kyllä mulle ihan tavallinen juoksumattokin salilla kelpaa(jossa käyn 4kertaa viikossa :) )koosta riippumatta! ei tartte kato olla joku pro-ana niinku ilmeisesti olet jos pi on 18,5 :D mahtaa olla riutunut luukasa,siis pro-ana keikistelijä,mahdollisesti joku lapsellinen 13v teini joka luulee olevansa läski?

niksinella
zumba ja salsa ja vatsatanssi nimenomaan kohdistuu JOKAIKISEEN erikseen liikkuvaan ruumiinosaan,eli jokainen osa ruumiista liikkuu erillään toisista,toisin kuten jossain kiipeilyssä.

arvuuttaja
Mistäs miehelläsi on rahaa jo valmiiksi ollut kun on pakolaiseksi suomeen tullut? Myönnätkö siis hänet elintasopakolaiseksi? Minkä takia hän on sitten suomeen tullut, jos on rahaakin ollut valmiiksi niin saatanasti?

Ja jos oikeesti väität, että tankotanssi ei ole fyysisesti raskasta, tai siinä ei ole mitään opittavaa, niin et voi olla kokeillut sitä, tai korkeintaan kerran olet käynyt tangolla pyörähtämässä. Jos olisit treenannut edes yhden kokonaisen tunnin ks. lajia, et voisi sanoa mitään tollaista. Tankotanssi on todella fyysinen laji, koitapa joskus huvikseen roikkua pelkillä jaloilla ja käsillä tunnin verran ihan missä vaan, niin huomaat. Salsahan se vasta tylsää on, pelkkää hetkuttelua ja tissien ravistelua. Saattaa ehkä alkaa pistämään kylkeen, mutta sekin vaan sen takia, että perusliike on koko ajan sama. Ja sun zumbasi ehkä kohdistuu jokaiseen liikkuvaan ruumiinosaan, mutta kiipeily ihan oikeasti vaatii lähes jokaista LIHASTA, eikä siellä seinällä kuule mitkään anorektikot pysy. Ootko koskaan edes kokeillut kiipeilyä? Jos et, niin älä tule pätemään mulle siitä yhtään mitään, kun et kerran tiedä. Toi ei tee sua yhtään uskottavammaksi jos luettelet kaikki tietämäsi tanssilajit, ja väität niitä harrastaneesi, kun oot jo muutamaan otteeseen puhunut itsesi pussiin. Kuka tahansa voi luetella netissä jonkun listan lajeja jota harrastaa, vaikka todellisuudesta näytön edestä löytyy ylipainoinen lähiövalas..

Ja 18,5 pi ei vielä ole lähelläkään anorektikkoa, vaan normaali painoindeksi. Mä en ole luukasa, enkä ole myöskään koskaan pitänyt itseäni läskinä. Minkä mä sille voin, että tykkään mun harrastuksista, ja ne siinä sivussa pitää mun kropan kunnossa. Oon aina voinut syödä mitä haluan, ja oikeasti rakastan syömistä, mutta mun ei ole silti koskaan tarvinnut laihduttaa. :) Musta tää ei ihan mee yksiin anoreksian oireiden kanssa. Ja juu, oon kyllä jo reilusti yli 13v, älä siitä huoli. Lapsellinen on hyvä aina olla, edes pikkuisen, mutta en mä lapsi enää ole. Enemmän sun jutut vaikuttaa just 18v täyttäneen tytön epätoivoiselta kiukuttelulta. :p

niksinella
Mistäs miehelläsi on rahaa jo valmiiksi ollut kun on pakolaiseksi suomeen tullut? Myönnätkö siis hänet elintasopakolaiseksi? Minkä takia hän on sitten suomeen tullut, jos on rahaakin ollut valmiiksi niin saatanasti?

Ja jos oikeesti väität, että tankotanssi ei ole fyysisesti raskasta, tai siinä ei ole mitään opittavaa, niin et voi olla kokeillut sitä, tai korkeintaan kerran olet käynyt tangolla pyörähtämässä. Jos olisit treenannut edes yhden kokonaisen tunnin ks. lajia, et voisi sanoa mitään tollaista. Tankotanssi on todella fyysinen laji, koitapa joskus huvikseen roikkua pelkillä jaloilla ja käsillä tunnin verran ihan missä vaan, niin huomaat. Salsahan se vasta tylsää on, pelkkää hetkuttelua ja tissien ravistelua. Saattaa ehkä alkaa pistämään kylkeen, mutta sekin vaan sen takia, että perusliike on koko ajan sama. Ja sun zumbasi ehkä kohdistuu jokaiseen liikkuvaan ruumiinosaan, mutta kiipeily ihan oikeasti vaatii lähes jokaista LIHASTA, eikä siellä seinällä kuule mitkään anorektikot pysy. Ootko koskaan edes kokeillut kiipeilyä? Jos et, niin älä tule pätemään mulle siitä yhtään mitään, kun et kerran tiedä. Toi ei tee sua yhtään uskottavammaksi jos luettelet kaikki tietämäsi tanssilajit, ja väität niitä harrastaneesi, kun oot jo muutamaan otteeseen puhunut itsesi pussiin. Kuka tahansa voi luetella netissä jonkun listan lajeja jota harrastaa, vaikka todellisuudesta näytön edestä löytyy ylipainoinen lähiövalas..

Ja 18,5 pi ei vielä ole lähelläkään anorektikkoa, vaan normaali painoindeksi. Mä en ole luukasa, enkä ole myöskään koskaan pitänyt itseäni läskinä. Minkä mä sille voin, että tykkään mun harrastuksista, ja ne siinä sivussa pitää mun kropan kunnossa. Oon aina voinut syödä mitä haluan, ja oikeasti rakastan syömistä, mutta mun ei ole silti koskaan tarvinnut laihduttaa. :) Musta tää ei ihan mee yksiin anoreksian oireiden kanssa. Ja juu, oon kyllä jo reilusti yli 13v, älä siitä huoli. Lapsellinen on hyvä aina olla, edes pikkuisen, mutta en mä lapsi enää ole. Enemmän sun jutut vaikuttaa just 18v täyttäneen tytön epätoivoiselta kiukuttelulta. :p
sun on parempi olla puhumatta salsasta tai muusta tanssilajista kun et niistä tiedä yhtään mitään!
jokaikinen aivokääpiökin tietää että tanssi on parasta liikuntaa,koska siinä liikkuu jokainen ruumiinosa ja vielä erillään toisistaan :)
nyt pikkuplikka pistää suun kiinni siellä! tosta osotteestahan mistä nää sun viestit on tullu kylä poliisi näkee mistä on tullu jos pistän syytteen kunnianloukkauksesta. mutta eihän tommonen tomppeli tajua että suomessa sekin on rikos! :D

Kuule mun mies ei ole mikään pakolainen :D sillä on taatusto enemmän rahaa kun sulla ikinä :D ihan omasta takaa :D ja tullu suomeen ihan luvallisesti kutsumalla tänne,ja sitäpaitsi ei se sulle kuulu.

no niin hyvästi sitten sulle super-lähiö-valas :D

niksinella
Mikä ottaa niin pahasti päähän ylipäätään että tarvii tulla peliriippuvuusketjuun pilkkaan ulkomaalaisia,kyllä niille löytyy ihan omat palstat :D mahtaa teitä olla kusenu silmään ja pahasti joskus joku ulkomaalainen? kun tyhmänä sinisilmäsenä oot uskonu varmaan kaiken,ja oot rakastunu korvias myöten ja sitten jääny traumat,vai mistä johtuu moinen rasistisuus?

arvuuttaja
Alkuperäinen kirjoittaja niksinella:

sun on parempi olla puhumatta salsasta tai muusta tanssilajista kun et niistä tiedä yhtään mitään!
jokaikinen aivokääpiökin tietää että tanssi on parasta liikuntaa,koska siinä liikkuu jokainen ruumiinosa ja vielä erillään toisistaan :)
nyt pikkuplikka pistää suun kiinni siellä! tosta osotteestahan mistä nää sun viestit on tullu kylä poliisi näkee mistä on tullu jos pistän syytteen kunnianloukkauksesta. mutta eihän tommonen tomppeli tajua että suomessa sekin on rikos! :D

Kuule mun mies ei ole mikään pakolainen :D sillä on taatusto enemmän rahaa kun sulla ikinä :D ihan omasta takaa :D ja tullu suomeen ihan luvallisesti kutsumalla tänne,ja sitäpaitsi ei se sulle kuulu.

no niin hyvästi sitten sulle super-lähiö-valas :D
Siis miten ne ruumiinosat on erillään? Kun sä alat tanssimaan, niin sun kädet ja jalat irtoaa ja alkaa tanssimaan omia menojaan ilmassa? :D En ole aivokääpiö, ja eiköhän se aivokääpiöksi haukkuminen oo enemmän sitä kunnianloukkausta kuin mun sanomiset. Miksi kaikkien pitäisi olla sun kanssa noin fanaattisia tanniharrastajia, kun maailmassa on miljoona mielenkiintoisempaakin harrastusta. Ja jos ei diggaa tanssista harrastuksena, niin on aivokääpiö? Aika rajoittunutta. :D Nytkin tässä yhdessä viestissä jo herjasit mua aivokääpiöksi, pikkplikaksi, tomppeliksi ja super-lähiö-valaaksi (johon ei muuten kuulu kuin yksi väliviiva) eli kuka loukkaa ja kenen kunniaa??? Ja ihan kutsumalla tuli sun mies? Piti sitten ihan lähteä lomaromanssia kiikuttamaan suomeen? haha, epätoivoista. Ja jos sun mies on niin rikas, niin miksi hitossa se jotain pizzoja pyörittää? Luulis et tollasella bisnesmiehellä olis parempiakin liikeideoita??

Henk. koht mua ei oo kukaan mamu kusettanut tai mitään sinne päinkään. Oon vaan aika läheltä katsellut niiden touhuja varsinkin suomalaisten naisten kanssa, mutta itse en kyllä koskisi moisiin loisiin pitkällä tikullakaan. Ja usko pois, mun otanta on sen verran laaja, että mulla on varaa sanoa. Ja ei, en oo kateellinen tai mitään muutakaan, naurattaa vaan tollaset ihmiset jotka itkee et on niin huono itsetunto jonku pelaamisen takia et pitää ahtaa naama täyteen pizzaa ja oksentaa. Kerää hyvä nainen itsetuntosi rippeet ja ryhdistäydy. :DD

arvuuttaja
Mikä ottaa niin pahasti päähän ylipäätään että tarvii tulla peliriippuvuusketjuun pilkkaan ulkomaalaisia,kyllä niille löytyy ihan omat palstat :D mahtaa teitä olla kusenu silmään ja pahasti joskus joku ulkomaalainen? kun tyhmänä sinisilmäsenä oot uskonu varmaan kaiken,ja oot rakastunu korvias myöten ja sitten jääny traumat,vai mistä johtuu moinen rasistisuus?
lisäyksenä vielä, että mä en oo niin rajoittunut, että mä muodostaisin mielipiteeni jostain ihmisryhmästä yhden ihmisen tekemisten perusteella. Kyllä mulla on vähän enemmän kokemusta näistä (varsinkin muslimi)mamuista, mutta en kyllä oo housuihini sellaista koskaan päästänyt, enkä päästäkään.

niksinella
mun mies on kuule tullu kauan ennen suomeen kun edes tavattiin! kun veli kutsu sen tänne,mikä ei muuten edelleenkään sulle kuulu! ja olla töissä pizzeriassa on ihan eri asia kuin omistaa pizzeria/tai monta. ja sitten tietenkin myydä ja avata uus,sillain sitä rahaa tulee,kun on viisas ;) en edes jaksa laskee monesko paikka nyt meneillään... eikä edelleenkään kuulu sulle lähiö-valas!
koita jo nyt tajuta,että sinä aloitit ulkomaalaisten pilkkauksen,sinä siis!
et edelleenkään kertonu,mikä risoo ulkomaalaisissa? eikä tartte perkele yleistää. kuten jo sanoin,meillä ei ikinä 10vuoden suomessa olon aikana ole kertaakaan jonotettu sossun luukulla,kuten te olette varmasti,niinku suurinosa suomalaisista,jotka istuu kotona ja ryyppää sossun rahoilla :D

arvuuttaja
mun mies on kuule tullu kauan ennen suomeen kun edes tavattiin! kun veli kutsu sen tänne,mikä ei muuten edelleenkään sulle kuulu! ja olla töissä pizzeriassa on ihan eri asia kuin omistaa pizzeria/tai monta. ja sitten tietenkin myydä ja avata uus,sillain sitä rahaa tulee,kun on viisas ;) en edes jaksa laskee monesko paikka nyt meneillään... eikä edelleenkään kuulu sulle lähiö-valas!
koita jo nyt tajuta,että sinä aloitit ulkomaalaisten pilkkauksen,sinä siis!
et edelleenkään kertonu,mikä risoo ulkomaalaisissa? eikä tartte perkele yleistää. kuten jo sanoin,meillä ei ikinä 10vuoden suomessa olon aikana ole kertaakaan jonotettu sossun luukulla,kuten te olette varmasti,niinku suurinosa suomalaisista,jotka istuu kotona ja ryyppää sossun rahoilla :D
hahaha, sä toistat nyt samoja asioita edestakaisin. Ja oletko kuullut, että toi pizzerioiden myynti ja sukulaisilta toisille pyörittäminen on yleisin ulkomaalaisten harrastama rahanpesu ja veronkierto -kikka suomessa, juurikin siksi kun ekaan pariin vuoteen ei tarvii kaikkia veroja maksaa jos vaan on maahanmuuttaja. :D Eli taitaakin olla taas niin, että puhuit itsesi ja miehesi pussiin, vai ootko niin sinisilmäinen, että uskot miehesi juttuihin kun selittää sulle et tollainen on hyvää ja laillista bisdnestä?? Ja edelleen, suurin osa suomalaisista EI OLE sossun asiakkaita, mistä kuvittelet että sossu saisi rahaa maksaa kaikille jos vain vähemmistö kävisi töissä? Oletko vähän yksinkertainen? Myöskään me ei olla koskaan haettu sossusta, tai edes kelasta rahaa. :)

niksinella
johan jo tomppeli sanoin,että kun avaa paikan ja myy koko toiminimen ja toiminnan,tulee kivasti rahaa ja ihan kuule varottajat sen tietää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ainakun myy ravintolan tms menee verot! ja ne on maksettu! että haista paska vaan! mun omat bisnekset on sitte asia erikseen,niihin ei verottajat puutu :D
Taidat olla tosiaan joku 13v juntti,jolla ei ole muuta tekemistä kuin roikkua netissä! kehotan edelleen hankimaan elämän tai laspia ja aviomiehen! tollon kannattais ottaa lakikirja muuten käteen,se ei tod mene niin että ekaan pariin vuoteen ei tartte maksella veroja,kyse on kuukausista eikä vuosista!!! aasi.

arvuuttaja
johan jo tomppeli sanoin,että kun avaa paikan ja myy koko toiminimen ja toiminnan,tulee kivasti rahaa ja ihan kuule varottajat sen tietää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ainakun myy ravintolan tms menee verot! ja ne on maksettu! että haista paska vaan! mun omat bisnekset on sitte asia erikseen,niihin ei verottajat puutu :D
Taidat olla tosiaan joku 13v juntti,jolla ei ole muuta tekemistä kuin roikkua netissä! kehotan edelleen hankimaan elämän tai laspia ja aviomiehen! tollon kannattais ottaa lakikirja muuten käteen,se ei tod mene niin että ekaan pariin vuoteen ei tartte maksella veroja,kyse on kuukausista eikä vuosista!!! aasi.
Siis onko sun mielestä aikuismnasita viljellä haukkumasanoja koko teksti täyteen? Tutkipa kuule itse joskus maahanmuuttajien tukiaisia, saatat yllättyä. Kaikkihan sen tietää, että sen takia pizzerioissa vaihtuu omistajat koko ajan, koska ne kemalit kiertää veroja sillä tavalla. Ja mitähän ne sun omat bisnekset on? vähän aikaa sitten ruikutit, että sulla on vaan äitiyspäivärahat tms. jotka voit pelata, ja mies ihmettelee mihin sun rahat on mennyt, etkö tajua itse kuinka pahasti puhut itsesi pussiin kaiken aikaa..? :D Ja edelleen mulla on oma elämä (joka ei kulu peliongelman kanssa painimiseen), lapsi (ja toinen tulossa) sekä aviomies, että kiitos vaan kysymästä. :)

niksinella
Siis onko sun mielestä aikuismnasita viljellä haukkumasanoja koko teksti täyteen? Tutkipa kuule itse joskus maahanmuuttajien tukiaisia, saatat yllättyä. Kaikkihan sen tietää, että sen takia pizzerioissa vaihtuu omistajat koko ajan, koska ne kemalit kiertää veroja sillä tavalla. Ja mitähän ne sun omat bisnekset on? vähän aikaa sitten ruikutit, että sulla on vaan äitiyspäivärahat tms. jotka voit pelata, ja mies ihmettelee mihin sun rahat on mennyt, etkö tajua itse kuinka pahasti puhut itsesi pussiin kaiken aikaa..? :D Ja edelleen mulla on oma elämä (joka ei kulu peliongelman kanssa painimiseen), lapsi (ja toinen tulossa) sekä aviomies, että kiitos vaan kysymästä. :)
ei ole aikuismnasita(kuten yllä kirjoitit)eli aikuismaista :D haukkua. koita nyt jo tajuta että meille ei ole mitään tukia annettu,sillä ei ole ymmärretty edes hakea aikoinaan sellaisia.
eikä enää tarvitakaan kun on monta paikkaa jo ollu ja myyty. jokaikinen kauppa on ollut laillinen ja menyyt verottajan tietoon ja verot maksettu,tiedoksi vaan.joskus jopa kaupat on hoidettu vielä sellaisen välittäjän kautta joka etsii pstjan ja sille menee sitten palkkio myös. Minä odotan kolmatta,joten en jaksa tapella kanssasi enää ja saada keskenmenoa tappelun takia,jos on rasisti ja vihaa täynnä niin ei voi mitään. mitä voisin edes sanoa sulle,kun mielesi ei muutu etkä yhtään hellitä! Ja voin rehellisesti sanoa että en ole mikään laiha,vaan ylipainoinen,mutta en norsu. aikoinaan kun mieheni kanssa avioiduin olin täysin normaalivartaloinen jopa hoikka :) eikä sillä ole mitään välilä minkäkokoinen tai näköinen on tai rikas tai köyhä,ei niitä rahoja kuitenkaan saa hautaan mukaan,ja vaikka sais,ei niistä ole mitään hyötyä.
Minä lopetan osaltani nyt tämän turhanpäiväisen loputtoman väittelyn ja siis HUOM Minä PYYDÄN ANTEEKSI haukkumistasi,utta tämä on normaali reaktio jos minua ensin syyttäsuotta tullaan nimitteleen tai miestäni,kuten sinä kaiken tämän aloitit haukkaumalla minua miestäni "karvakädeksi".

:D
tuo "arvuuttaja" on varmaan katsellut zumbaa pelkästään tv-shopista :D ja luulee sen olevan tissien ravistelua,tv-shopin zumba on naurettavaa katseltavaa,kannattais mennä ammattilaisten omalle tunnille,tulisi pikkuisen erilainen käsitys :D

arvuuttaja
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
tuo "arvuuttaja" on varmaan katsellut zumbaa pelkästään tv-shopista :D ja luulee sen olevan tissien ravistelua,tv-shopin zumba on naurettavaa katseltavaa,kannattais mennä ammattilaisten omalle tunnille,tulisi pikkuisen erilainen käsitys :D
No eipä ollut hääppöiset tiedot vastapuolellakaan esim. seinäkiipeilystä, kun ei kuulemma kehitä oikeen mitään lihaksia jne. Ja ehkä se zumba ei nyt ollut se pääpointti tässä riidassa.

Yhteistyössä