vieras
Soitan kyllä peluuriin tms. auttavaan puhelimeen, mikään vaan ei oo nyt auki. Mitä kaikkea pitää tehdä että tästä pääsee eroon?
Täällä ei ole tukiryhmiäkään.
Kiitos hirveästi tarjouksesta, mutta sitä rahaa ei enää ole..Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Laita rahasi mun pankkitilille niin et pääse pelaamaan, helppoa vai mitä?
En tiedä pääsenkö.. tai mitä kautta hakisin apua. Kohta menee varmaan asuntokin alta, enkä tiedä yhtään mitä tekisin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voistiko päästä esim psykologille juttelemaan? Se on ainaki hyvä, että tunnistat että sulla on ongelma.
Huh, en ole siis ainoa.. Mulla oli tilillä 400, josta piti maksaa yks 200e lasku. Pelasin 20e, voitin 300 - ja pelasin loppuun sen koko 400euroa. Ainoa lohtu on se että vielä 300 tulee takaisin maanantaina, mutta toinenkin 200 euron lasku odottaisi ja sitten pitäisi jollain elääkin.Alkuperäinen kirjoittaja toinen peluri:Sama juttu
Eilen pelasin viimeiset 60e, kun tiesin, että tänään tulee rahaa 120e, no... mites kävikään, pelasin tänään 80e, eli mulle jäi vain 40e ja sillä pitää pärjätä loppukuu
Vuoden osasin olla, etten laittanut ollenkaan peliautomaatteihin, sitten aloin taas laittamaan hiluja ja nyt olen alkanut vaihtamaankin rahaa
Voi kun pääsis taas takaisin siihen ettei pelaa ollenkaan... Nyt taas muistaa miten paska olo tulee kun pelaa ne viimeiset rahansa, joista ajatteli, ettei ole varaa maksaa puhelinlaskuakaan, tai ostaa lapsille jotain kalliimpaa lelua, mutta peleihin oli sitten varaa laittaa
Alkaa vituttamaan kun ei voita, vaihtaa lisää ja kun ei sittenkään voita niin vituttaa niin kovin, että on ihan sama meneekö loputkin, jos sais edes osan omistaan takaisin
tilillä jos pitää rahoja, mahis että menevät nettipeleihin ja käteisenä mahis, että menevät automaatteihin... missä mä pidän mun rahoja??
Hei.. Ihana löytää kohtalotovereita! Kirjaudun jossain vaiheessa sisään ja laitan yv:täAlkuperäinen kirjoittaja niksine77a:ei auta mikään,aloin pelaan kun eka laps syntyi ja jäin kotio(oli hieman tylsää,tylsyyteen shoppailin ensin,ja kun kaikki tarpeettomat tavarat oli ostettu niin...) ja ajankulux kokeilin sellaista mummo-rullaa,no siitä lähtien olen pelannut joka-ikisen lapsilisän ja hoitorahan pelikoneeseen! kävin jopa a-klinikalla peliongelmasta,ei auttanu(2vuotta hoitoa siellä),edes uskoon tuleminen ei auttanu. kaikki menee sinne perkeleen koneeseen,vaikka päätän esim ennen kauppaan menoa että en pelaa,niin sinne menee. eniten käy lapsia säälix,kun joutuvat odottamaan pelikoneella,ja äiti vaan sanoo "joo joo kohta lähdetään" ja ihmiset kattoo miten toi voi pelata lasten mukana ollessa... voit laittaa vaikka yksityisviestiä jos kiinnostaa märehtiä ongelmaa yhdessäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Soitan kyllä peluuriin tms. auttavaan puhelimeen, mikään vaan ei oo nyt auki. Mitä kaikkea pitää tehdä että tästä pääsee eroon?
Meidän lapset menee niitten pelikoneitten väleihin istuskelemaan ja tosiaan kyselevät "koska äiti lähdetään" "eikai TAAS mennä pelaamaan"Alkuperäinen kirjoittaja niksine77a:ei auta mikään,aloin pelaan kun eka laps syntyi ja jäin kotio(oli hieman tylsää,tylsyyteen shoppailin ensin,ja kun kaikki tarpeettomat tavarat oli ostettu niin...) ja ajankulux kokeilin sellaista mummo-rullaa,no siitä lähtien olen pelannut joka-ikisen lapsilisän ja hoitorahan pelikoneeseen! kävin jopa a-klinikalla peliongelmasta,ei auttanu(2vuotta hoitoa siellä),edes uskoon tuleminen ei auttanu. kaikki menee sinne perkeleen koneeseen,vaikka päätän esim ennen kauppaan menoa että en pelaa,niin sinne menee. eniten käy lapsia säälix,kun joutuvat odottamaan pelikoneella,ja äiti vaan sanoo "joo joo kohta lähdetään" ja ihmiset kattoo miten toi voi pelata lasten mukana ollessa... voit laittaa vaikka yksityisviestiä jos kiinnostaa märehtiä ongelmaa yhdessäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Soitan kyllä peluuriin tms. auttavaan puhelimeen, mikään vaan ei oo nyt auki. Mitä kaikkea pitää tehdä että tästä pääsee eroon?
Mä en ainakaan saanut silloin kun oli pahimmillaan ongelma. Odotin kovin päivää jolloin tulee rahaa ja yllätys, kaikki menikin peleihin ja taas sai odottaa tovin päivää jolloin tulee rahaa...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja vielä kysyn, millä te muut ongelmaiset selviätte just niistä laskuista ja esim. ruoasta? Siis saatteko ostettua ja maksettua kaiken?
Mulla taas ongelma yh:na on se, että jos rahaa ei oo niin vuokraa ei makseta.. Voi että sitä voi ihminen olla idiootti! Nyt taas kuumeinen miettiminen mistä 100 e lainaan että saa vuokran maksettua loppuun ja sitten millä eletään lapsilisiin asti.. Niitä en ainakaan enää pelaa, tämä oli viimeinen päivä. Pakko olla.Alkuperäinen kirjoittaja niksine77a:onneksi niin tyhmä kuin tynnyri,etten tiedä nettipeleistä mitään,pelaan ainoastaan noita automaatteja,ja hyvä etten ole mennyt edes kaivaan netistä mitään pelipaikkoja,muuten tosian asuttais kadulla kun ei vuokrarahoja olisi enää. meillä mies maksaa kaiken elämisen ja ruoat ja laskut,eli mulla jää lastenhoitorahat ym rahat ittelleni siis pelikoneeseen,j sitten mies ihmettelee miten mulla ei ole rahaa edes tankata autoo,niin että auto jää keskelle tietä tankki tyhjänä...Alkuperäinen kirjoittaja toinen peluri:Mä en ainakaan saanut silloin kun oli pahimmillaan ongelma. Odotin kovin päivää jolloin tulee rahaa ja yllätys, kaikki menikin peleihin ja taas sai odottaa tovin päivää jolloin tulee rahaa...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja vielä kysyn, millä te muut ongelmaiset selviätte just niistä laskuista ja esim. ruoasta? Siis saatteko ostettua ja maksettua kaiken?
Sorruin myös pikavippeihin, kaikista mahdollisista paikoista ja luottotiedothan siinä meni
NYT HETI sulkekaa kaikki mahdolliset nettipelipaikat ja laittakaa se 20e nostoraja ja maksakaa kortilla kaupassa kaikki
haha, eli sä oletkin joku peliongelmainen lähiövalas, jolla on "miehenä" joku turkkilainen karvaranne. :O Eipä sun suurin ongelma taidakaan olla pelaaminen, vaan todella huono itsetunto.Alkuperäinen kirjoittaja niksine77a:se on kans kovin kumma että ei ole varaa ostaa edes tuoretta leipää vaan se leipä pitää kaivaa kaupan alennus-korista :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla taas ongelma yh:na on se, että jos rahaa ei oo niin vuokraa ei makseta.. Voi että sitä voi ihminen olla idiootti! Nyt taas kuumeinen miettiminen mistä 100 e lainaan että saa vuokran maksettua loppuun ja sitten millä eletään lapsilisiin asti.. Niitä en ainakaan enää pelaa, tämä oli viimeinen päivä. Pakko olla.Alkuperäinen kirjoittaja niksine77a:onneksi niin tyhmä kuin tynnyri,etten tiedä nettipeleistä mitään,pelaan ainoastaan noita automaatteja,ja hyvä etten ole mennyt edes kaivaan netistä mitään pelipaikkoja,muuten tosian asuttais kadulla kun ei vuokrarahoja olisi enää. meillä mies maksaa kaiken elämisen ja ruoat ja laskut,eli mulla jää lastenhoitorahat ym rahat ittelleni siis pelikoneeseen,j sitten mies ihmettelee miten mulla ei ole rahaa edes tankata autoo,niin että auto jää keskelle tietä tankki tyhjänä...Alkuperäinen kirjoittaja toinen peluri:Mä en ainakaan saanut silloin kun oli pahimmillaan ongelma. Odotin kovin päivää jolloin tulee rahaa ja yllätys, kaikki menikin peleihin ja taas sai odottaa tovin päivää jolloin tulee rahaa...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja vielä kysyn, millä te muut ongelmaiset selviätte just niistä laskuista ja esim. ruoasta? Siis saatteko ostettua ja maksettua kaiken?
Sorruin myös pikavippeihin, kaikista mahdollisista paikoista ja luottotiedothan siinä meni
NYT HETI sulkekaa kaikki mahdolliset nettipelipaikat ja laittakaa se 20e nostoraja ja maksakaa kortilla kaupassa kaikki
Kumma kun ei muka oo varaa ostaa lapsille kunnon kenkiä ja sit on varaa pelata.. Siis itsestäni puhun nyt.
pelikoneeseen kyllä pitää säästää... miksi ihminen ylipäätään pelaa? hakeakseen jännitystä,sitä voittamisen tunnetta??? mulla ainakin nousee kivasti adrenaliinit kun ttulee päävoitto koneesta,joopajoo,ja laskee maanalle sen jälkeen kun kaikki on hävitty siis ne voittorahatkin ja menee miinuksen puolelle. :'( ja alkaa kiehuun päässä ja sitten mentävä ahmimaan roskaruokaa tms(esim miehen pizzeriaan jos ei ole enää rahaa heseen tms) ja oksentaan sen jälkeen! :'( :'(
suurin ongelma on pelaaminen todellakin ja muut ongelmat seurauksena siitä,mene sinä toiselle palstalle,olisko RASISTI-palsta sulle sopiva??? missä lukee että bulimikot olisivat valaita?Alkuperäinen kirjoittaja arvuuttaja:haha, eli sä oletkin joku peliongelmainen lähiövalas, jolla on "miehenä" joku turkkilainen karvaranne. :O Eipä sun suurin ongelma taidakaan olla pelaaminen, vaan todella huono itsetunto.Alkuperäinen kirjoittaja niksine77a:se on kans kovin kumma että ei ole varaa ostaa edes tuoretta leipää vaan se leipä pitää kaivaa kaupan alennus-korista :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla taas ongelma yh:na on se, että jos rahaa ei oo niin vuokraa ei makseta.. Voi että sitä voi ihminen olla idiootti! Nyt taas kuumeinen miettiminen mistä 100 e lainaan että saa vuokran maksettua loppuun ja sitten millä eletään lapsilisiin asti.. Niitä en ainakaan enää pelaa, tämä oli viimeinen päivä. Pakko olla.Alkuperäinen kirjoittaja niksine77a:onneksi niin tyhmä kuin tynnyri,etten tiedä nettipeleistä mitään,pelaan ainoastaan noita automaatteja,ja hyvä etten ole mennyt edes kaivaan netistä mitään pelipaikkoja,muuten tosian asuttais kadulla kun ei vuokrarahoja olisi enää. meillä mies maksaa kaiken elämisen ja ruoat ja laskut,eli mulla jää lastenhoitorahat ym rahat ittelleni siis pelikoneeseen,j sitten mies ihmettelee miten mulla ei ole rahaa edes tankata autoo,niin että auto jää keskelle tietä tankki tyhjänä...Alkuperäinen kirjoittaja toinen peluri:Mä en ainakaan saanut silloin kun oli pahimmillaan ongelma. Odotin kovin päivää jolloin tulee rahaa ja yllätys, kaikki menikin peleihin ja taas sai odottaa tovin päivää jolloin tulee rahaa...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja vielä kysyn, millä te muut ongelmaiset selviätte just niistä laskuista ja esim. ruoasta? Siis saatteko ostettua ja maksettua kaiken?
Kumma kun ei muka oo varaa ostaa lapsille kunnon kenkiä ja sit on varaa pelata.. Siis itsestäni puhun nyt.
pelikoneeseen kyllä pitää säästää... miksi ihminen ylipäätään pelaa? hakeakseen jännitystä,sitä voittamisen tunnetta??? mulla ainakin nousee kivasti adrenaliinit kun ttulee päävoitto koneesta,joopajoo,ja laskee maanalle sen jälkeen kun kaikki on hävitty siis ne voittorahatkin ja menee miinuksen puolelle. :'( ja alkaa kiehuun päässä ja sitten mentävä ahmimaan roskaruokaa tms(esim miehen pizzeriaan jos ei ole enää rahaa heseen tms) ja oksentaan sen jälkeen! :'( :'(
karvaisempi se sun ukkosi(jos sulla sellaista edes on,valas!)käsi onAlkuperäinen kirjoittaja niksinella:suurin ongelma on pelaaminen todellakin ja muut ongelmat seurauksena siitä,mene sinä toiselle palstalle,olisko RASISTI-palsta sulle sopiva??? missä lukee että bulimikot olisivat valaita?Alkuperäinen kirjoittaja arvuuttaja:haha, eli sä oletkin joku peliongelmainen lähiövalas, jolla on "miehenä" joku turkkilainen karvaranne. :O Eipä sun suurin ongelma taidakaan olla pelaaminen, vaan todella huono itsetunto.Alkuperäinen kirjoittaja niksine77a:se on kans kovin kumma että ei ole varaa ostaa edes tuoretta leipää vaan se leipä pitää kaivaa kaupan alennus-korista :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla taas ongelma yh:na on se, että jos rahaa ei oo niin vuokraa ei makseta.. Voi että sitä voi ihminen olla idiootti! Nyt taas kuumeinen miettiminen mistä 100 e lainaan että saa vuokran maksettua loppuun ja sitten millä eletään lapsilisiin asti.. Niitä en ainakaan enää pelaa, tämä oli viimeinen päivä. Pakko olla.Alkuperäinen kirjoittaja niksine77a:onneksi niin tyhmä kuin tynnyri,etten tiedä nettipeleistä mitään,pelaan ainoastaan noita automaatteja,ja hyvä etten ole mennyt edes kaivaan netistä mitään pelipaikkoja,muuten tosian asuttais kadulla kun ei vuokrarahoja olisi enää. meillä mies maksaa kaiken elämisen ja ruoat ja laskut,eli mulla jää lastenhoitorahat ym rahat ittelleni siis pelikoneeseen,j sitten mies ihmettelee miten mulla ei ole rahaa edes tankata autoo,niin että auto jää keskelle tietä tankki tyhjänä...Alkuperäinen kirjoittaja toinen peluri:Mä en ainakaan saanut silloin kun oli pahimmillaan ongelma. Odotin kovin päivää jolloin tulee rahaa ja yllätys, kaikki menikin peleihin ja taas sai odottaa tovin päivää jolloin tulee rahaa...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja vielä kysyn, millä te muut ongelmaiset selviätte just niistä laskuista ja esim. ruoasta? Siis saatteko ostettua ja maksettua kaiken?
Harvemmin niillä kemaleilla on normaalikokoista naista joka saisi ihan suomalaisenkin miehen, ellei se "nainen" satu olemaan 16v. Enkä ole rasisti sanan varsinaisessa merkityksessä, mulla on vaan paljon kokemusta maahanmuuttajista (ja heidän suomivalas-vaimoistaan) ja ne kokemukset ei valitettavasti ole positiivisia. Joten jos ajattelen negatiivisesti mamuista omien kokemusteni perusteella, se ei vielä tee minusta rasistia, realistin korkeintaan.Alkuperäinen kirjoittaja niksinella:suurin ongelma on pelaaminen todellakin ja muut ongelmat seurauksena siitä,mene sinä toiselle palstalle,olisko RASISTI-palsta sulle sopiva??? missä lukee että bulimikot olisivat valaita?Alkuperäinen kirjoittaja arvuuttaja:haha, eli sä oletkin joku peliongelmainen lähiövalas, jolla on "miehenä" joku turkkilainen karvaranne. :O Eipä sun suurin ongelma taidakaan olla pelaaminen, vaan todella huono itsetunto.Alkuperäinen kirjoittaja niksine77a:se on kans kovin kumma että ei ole varaa ostaa edes tuoretta leipää vaan se leipä pitää kaivaa kaupan alennus-korista :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla taas ongelma yh:na on se, että jos rahaa ei oo niin vuokraa ei makseta.. Voi että sitä voi ihminen olla idiootti! Nyt taas kuumeinen miettiminen mistä 100 e lainaan että saa vuokran maksettua loppuun ja sitten millä eletään lapsilisiin asti.. Niitä en ainakaan enää pelaa, tämä oli viimeinen päivä. Pakko olla.Alkuperäinen kirjoittaja niksine77a:onneksi niin tyhmä kuin tynnyri,etten tiedä nettipeleistä mitään,pelaan ainoastaan noita automaatteja,ja hyvä etten ole mennyt edes kaivaan netistä mitään pelipaikkoja,muuten tosian asuttais kadulla kun ei vuokrarahoja olisi enää. meillä mies maksaa kaiken elämisen ja ruoat ja laskut,eli mulla jää lastenhoitorahat ym rahat ittelleni siis pelikoneeseen,j sitten mies ihmettelee miten mulla ei ole rahaa edes tankata autoo,niin että auto jää keskelle tietä tankki tyhjänä...Alkuperäinen kirjoittaja toinen peluri:Mä en ainakaan saanut silloin kun oli pahimmillaan ongelma. Odotin kovin päivää jolloin tulee rahaa ja yllätys, kaikki menikin peleihin ja taas sai odottaa tovin päivää jolloin tulee rahaa...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja vielä kysyn, millä te muut ongelmaiset selviätte just niistä laskuista ja esim. ruoasta? Siis saatteko ostettua ja maksettua kaiken?
rasisti! mulla on ollu ihan suomalainenkin mies,ihan tiedoks,ja mieheni on mua vain muutaman vuoden vanhempi(parempi niinpäin) ja ei ole mikään karvakäsi! ihan töissäkäyvä(ei koskaan elämässään ole ollut esim sossun luukulla kuten suurin osa SUOMALAISISTA!) ja arvostaa naisia,kuten suomalaiset miehet EI arvosta,vaan ne pettää ym juopottelee jne... kun taas mieheni on aina pitänyt naista kuin kukkaa kämmenellä,elättänyt kokonaan,ja ostanut kaiken minulle mitä rahalla saa,toisin kuin suomalaiset sossu-ukotAlkuperäinen kirjoittaja arvuuttaja:no sun herjauksesi jo poistettiin, niin kiitos kysymästä, mulla on suomalainen, suht saman ikäinen kuin mä ja melko karvaton mies joka arvostaa mua ihmisenä, eikä orjana ja lapsen(oleskeluluvan)antajana.