Kouvolan seutu, heinäkuun alku?

Turakainen
Jeps, käviskö heti ekalla viikolla joku pvä?
Mekin kerettäis tulemaan ennenkö on lomareissua sun muuta ohjelmistossa.
Tohon edelliseen kun mekään ei päästy.
Rehvataanko sielä samassa paikassa vai käviskö vaik Tykkimäki niinku viime kesänäkin? =)
 
Eipä olis hullumpi tuo tykkimäkikään! Kaipa sinne busseja kulkee tänäkin vuonna...? Meillä kun ei tota autoa ole käytössä... Meille käy siltä ekalta viikolta mikä päivä vaan, laittakaas ehdotuksia :D
 
Mä oon ainakin noiden pienempien kansa kotosalla heinäkuun alussa ja mitään ei ole vielä sovittuna, joten käy milloin vain, eikä paikallakaan ole väliä, kun autolla jokatapauksessa hurautamme ja jos kolmen olemme, voidaan pari henkeä vielä kyytiin sovittaa.
 
Myö kyl varmaan sillä bussilla kuiteskii, kauhee rassaaminen muuten noitten istuimien ja rattaitten kans... pitäiskös sitä päivää katella sit vähän lähempänä, ei mulla ainakaan riitä ajatukset viel niin pitkälle :whistle: :D
 
meiänki pitäs olla kyl ihan kotosalla....pitää vaan pohtia miten sinne pääsee... :whistle: ku en tiiä miten nuo bussit sinnepäin menee.. toisaalta ehkä mieski vois heittää.. ja jos oikein hyvin kävis ni mul vois olla korttiki sillon jo :D mut en usko et ni nopeesti kuiteskaan...
 
Vieläkö on innokkaita tulijoita tapaamiseen? Mä oon näillänäkymin yksin vauvankanssa sen heinäkuun ekaviikon ja alkuviikosta voin olla vielä Lappeenrannassa, mutta mielelläni loppuviikosta tulen minnevain, jos muita innokkaita on.
 
Me ollaan ens viikolla kanssa kouvolassa :). Että voitais myös tulla :D. JA kävellen me päästään sinne tykkimäkeen jos en autoa saa lainaan porukoilta (eli riippuen mutsin työvuoroista).

Muoks.
Niin ja mikä vaan päivä käy meille loppuviikosta, kun vasta keskiviikkona tullaan kouvolaan (neuvola aamulla täällä).<br><br>
 
Huh, just kotiuduttiin Naantalista ja muumimailmasta. Oli kyllä ihana reissu vaik satoki melkein koko ajan :D
Meillä ei pitäis kummempia ens viikol olla joten koska vaan muille sopii ni ollaan valmiit lähtemään! :)
 
No mitenkäs sopis vaik torstai? ja oiskos se sit sillo kahen aikoihin? tai siis jälkeen... Meillä kyl tosin riippuu noista busseistaki, mut en usko et tylsäks käy vaik jouduttais siel vähä odottelemaan... :D <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 20:26 miukka kirjoitti:
No mitenkäs sopis vaik torstai? ja oiskos se sit sillo kahen aikoihin? tai siis jälkeen... Meillä kyl tosin riippuu noista busseistaki, mut en usko et tylsäks käy vaik jouduttais siel vähä odottelemaan... :D
Meille ainakin sopis :D
 
Vielä olen reissussa, mutta eiköhän homenna jo kotiuduta. Torstai sopii vallan mainiosti ja ajalla ei ole väliä, kun vauvan kanssa kaksin olen tulossa. Mun kyytiin mahtuu pari, jos muuten vaikeuksia on tulla, mutta rattaista en ole varma sopiiko kahdet takakonttiin.
 
eli ketäs on menossa torstaina tykkimäelle? mun pitää tänään tarkistella et miten on noita ajotunteja tällä viikolla kun tulee sen kanssa hoppu kohta ja neuvolaaki pukkaa jo joka viikko... onnex sentään teoriatunnit loppuu huomenna... mut vois yrittää päästä sinne tykkimäelle jos muita lähtee...?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 14:39 miimu3 kirjoitti:
eli ketäs on menossa torstaina tykkimäelle? mun pitää tänään tarkistella et miten on noita ajotunteja tällä viikolla kun tulee sen kanssa hoppu kohta ja neuvolaaki pukkaa jo joka viikko... onnex sentään teoriatunnit loppuu huomenna... mut vois yrittää päästä sinne tykkimäelle jos muita lähtee...?
Me ainakin ollaan menossa :D. Kun kerta keskiviikkona Kouvolaan tullaan mummin ja vaarin luo :).

Ja me kävellään sinne tykkimäkeen, että jos kävely kiinnostaa jotain, ni seuraan saa tulla, me lähtään Lehtomäestä...
 
Mekin yritetään kovasti tulla jos tää mun selkä vaan antaa myöden. Tänää lääkärissä kävin ja epäili iskias (miten nyt kirjotetaankaan...) kipuja tai pientä välilevyn pullistumaa... tai parhaassa tapauksessa pullistumaa joka painaa sinne iskias hermoon.... :( Lääkkeitä sain ja tarkempiin tutkimuksiin pääsen vast syyskuun puolel kun oma lääkäri palaa lomalta \|O Mut siis kovasti ollaan tulossa ja luulen et liikkuminen tekeeki tälle selälle parempaa kun kotona kökkiminen... :D Ja kaikki halukkaat totta kai mukaan!!! =)
 
tänään varmaan selvii et onks mulla kirjalliset nyt huomen vai vasta torstaina.... mut jos huomen ni pyritään tulemaan.
oli ollu kiva kävellä mut me kun ollaan muutettu lehtomäestä tänne anjalankoskelle ni taidetaan sinne suoraan mennä... =)
 
tutteri himmeenä
Mun täytyy sanoa, jotta jos tullaan olemme siinä portilla sitten klo 14.30 muuten jäämme tulematta. Mulla on selkä tosi huonossa kunnossa enkä tiedä yhtään missä kunnossa olen sitten huomenna töiden jälkeen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 09:29 d u m b o kirjoitti:
Minä olen huomenna vauvan kanssa tulossa. Onko se aikan nyt 14.30 ja portin sisä- vai ulkopuolella? Ja kaipaako kukaan kyytiä?
Mä sanoisin että ulkopuolella, siinä on reilummin tilaa :).

Me kävellään sinne, että luultavasti ollaan sitten ihan tosi ajoissa tai sitte vähän myöhässä. Mut älkää menettäkö hermoja jos myöhästytään, tullaan kyllä :D.
 
riikka pikaseen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 21:37 miukka kirjoitti:
mä olen samaa mieltä et siin ulkopuolella, ja siis 14.30 :D
Myö tullaanki autolla kun tarjoutui tuo Arton kummitäti meidät heittämään ja toivottavasti ollaan ihan ajallaankin... :whistle: =)
Mekin tullaan laiskana autolla :D.

Mut mutsi pääsee 14 töistä, haetaan se eka valkealasta ja sit ajetaan lehtomäen kautta tykkimäkeen, että jos vähän myöhästytään, ni ollaan tulossa kuitenki :D
 

Yhteistyössä