Kouvolan kirpparit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kylähullussa tulee usein käytyä, Femmatorissa harvemmin, mutta olen sieltäkin joskus löytöjä tehnyt. Sitten on nämä pelastusarmeijan kirppari, joista yksi ainakin muutti lähiaikoina, joten en tiedä missä se on, mutta Kelan luona ainakin on yksi.

Kylähullu on ehdottomasti paras ja suurin. Femmatorilta harvemmin löytää mitään kivaa tai sitten löytää niiltä omistajien omilta pöydiltä. Ostavat siis sieltä pöydiltä ja laittavat omille pöydilleen myyntiin, tämä on nähty ja itse todettu.

Sitten on lastentarvikekirppis Mörrimöykky Femmatorin vieressä, tosin aika pieni paikka on.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Sitten on lastentarvikekirppis Mörrimöykky Femmatorin vieressä, tosin aika pieni paikka on.

? Onko ollut kauankin? Mä kun en ole Femmatorissa aikoihin käynyt, kun sinne on vaikea mennä vaunujen kanssa.

Ei ole kauaa ollut, olisko ollut joulukuun alussa kun aukaisia vai marraskuun puolella, mutta varsin vähän aikaa kuitenkin.
Femmatorille ei joo pääse vaunuilla ja en muutenkaan tykkää paikasta. Toi Mörrimöykky on todella pieni paikka, sinne ehkä pääseekin vaunuilla, en ole itse kokeillut, kun olen aina vienyt pojan tädilleni siksi aikaa, kun asuu siine samassa talossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko jossakin siinä keskustassa lastenvaate kirpputoreja=?

Tuo mörrimöykky on lastentarvikkeisiin parehtynyt, mutten ole viel itsekkään selvinny katsoon millanen paikka on etten osaa kertoo enempää.

toi pelastusarmeijan kirpputori oli musta ihan ok. Nyt siellä on ainakin ollut kaikki tuotteet -50 % ihan hyviä vaatteita sieltä ainaki olen löytänyt ja siellä on raikas ilma.