Kouvola-Eskolanmäki, minkälainen paikka asua?

  • Viestiketjun aloittaja ksysyn
  • Ensimmäinen viesti
"lii"
Huono maine on ainakin. Itse ,kun asuin kouvolassa,en paikasta hyvää koskaan kuullut.En sitten teidä pitääkö jutut paikkansa,mutta enpä halunnut itse sinne muuttaa.
 
Huono maine ollut joskus vuosia takaperin. Toki täällä on ne muutamat kaupungin vuokratalot johon en muutaisi, mutta muuten tykkään asua. Koulu on todella hyvä! Pienet luokkakoot ja erityisopettaja käytettävissä koko ajan. Koiran kanssa todella hyvät lenkkeilymahdollisuudet. Mie tykkään asua täällä :)
 
-
Eskolanmäki ja Lehtomäki ovat Kouvolan räkälät. Niihin sijoitetaan kaikki maahanmuuttajat, alkoholistit, narkomaanit tai muuten ongelmatapaukset. Todella epäsiistiä aluetta, mm. käytettyjä ruiskuja löytyy. Pyöräkin löytää helposti uuden "omistajan" vaikka olisi lukittu. Erästä tuttavaani on uhattu siellä puukolla ja toinen ryöstetty.

Toki siellä ns. normaalejakin ihmisiä asuu, mutta pyrkivät varmasti aktiivisesti sieltä pois..
 
On varmasti mainettaan parempi tänä päivänä ja Lehtomäki on mun mielestä Eskolanmäkeä huonompi paikka. Halpoja asuntoja siellä toki on, itse en kuitenkaan Eskolanmäkeen muuttaisi jos valitsemaan pystyy.
 

Yhteistyössä