Kouvola-Anjalan koski alue? Onko millaista paikkaa asua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuttoa harkitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miä nyt olen ehkä vähän huono vastaamaan kun olen asunut Kouvolassa vasta 2,5 vuotta. Mutta tällä kokemuksella tää on ihan perus kaupunki :) Tosi ruma kaupunki kyllä minun mielestä, mutta sehän ei välttämättä asumiseen paljon vaikuta ja toisaalta on varmaan makuasia. Anjalankoski on sitten vähän eri asia, siihen kuulu useampia pienempiä kyliä esim. Inkeroinen, Myllykoski, Sippola jne. Tiedät varmaan :) Minun fiilis Kouvolasta on se, että ei tämä nyt minua mitenkään erityisesti viehätä, mutta ei toisaalta ole sellaistakaan tunnetta että olisi päästävä pian pois... Varmaan eniten vaikuttaa viihtymiseen ne syyt miksi tänne on muuttanut ja onko täällä tuttuja, sillä ihmisethän sen kodin sitten loppujenlopuksi tekee.

Onko sulla jotain erityistä mikä on sinulle tärkeää asuinpaikassa? :)

Kouvola Anjalankoski on joku 40 X 40km alue. Onko jotain tarkempaa paikkaa?

Halpa paikka asua, ihan suht mukavia ihmisiä, paljon mielummin täällä asun kuin ikinä pk-seudulla.

Sippolaan en kyllä autottomana muuttaisi :D On kyllä sen verran syvällä ja 20km matka lähinmpään vähän isompaan kauppaan. Talvella voi olla siinä ja siinä et pääsee liikkumaan autollakaan, ellei naapurin maatalon isäntä käy auraamassa omaakin tietä :) Mutta siis kylällä on päiväkoti, koulukin (vielä kopkop), vanhainkoti, koulukoti ja kauppa + kaunis kirkko, niin ja baarikin löytyy :) .... Mutta muuten ihanaa maaseutuidylliä! Järjestetään vielä kylällä silloin tällöin ohjelmaa ja ihmiset on vielä kovin naapuriläheisiä.

Yhteistyössä