M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen varmaan aivan kamala, mutta siitä huulesta tulee mieleen se octomum, turbohuulineen, tosin tytöllä vaan se ylähuuli on turvoksissa.Jos naama olisi kipeä ja kamalan näköinen niin mä luulen että meidän lapsi jäisi kotiin.
Todellakin kouluun. Oma muksu meni kouluun refluksitutkimusletkut nenästä roikkuenkin. Jos olotila antaa myöten osallistua opetukseen, mennään kouluun.
Tuo jaksaminen nyt tuntuu puhuttavan, mietin omalle kohdalle kuinka sitä "jaksaisi" 3 tunnin aikana selittää n. 30 kertaa mistä vekki on tullut niin saattaisi se hieman olla "puuduttavaa"
Outo lääkäri jos kirjoittaa sairauslomaa sillä perusteella että näyttää epäedustavalta. Kipu tai muu vastaava on asia erikseen.
Näkökin on muuten hyvä, joten huonosta näöstä pääkipu ei johdu.
Onko lähinäkö tarkistettu? E-taulua tuijottelemalla ei huomaa lähinäön huonoutta. Lukulasit saattais olla kuitenkin paikallaan, ja päänsärkyä aiheuttaa niinkin pieni vika kuin +0,25 linsseillä korjattavissa oleva.
Outo lääkäri jos kirjoittaa sairauslomaa sillä perusteella että näyttää epäedustavalta. Kipu tai muu vastaava on asia erikseen.
:headwall:
Koulutyö ei kai ole edustustyötä ...vai kuinka. Ja jos kyseisellä perusteella lääkäriltä lupaa pitäisi kysyä lääkäri käsittääkseni sanoisi että se ei koulutyötä estä.