Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2005 klo 22:18 vakkari harmailee kirjoitti:Minä olen myös saman ongelman edessä ja olen varoitellutkin jo sukulaisia, kummeja, kummin kaimoja että nyt käytetään heitä häikäilemättömästi hyväksi ne elokuun kaksi viikkoa ennenkuin tyttö menee kouluun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 09.07.2005 klo 10:14 äiti kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2005 klo 22:18 vakkari harmailee kirjoitti:Minä olen myös saman ongelman edessä ja olen varoitellutkin jo sukulaisia, kummeja, kummin kaimoja että nyt käytetään heitä häikäilemättömästi hyväksi ne elokuun kaksi viikkoa ennenkuin tyttö menee kouluun![]()
No tuota minäkin olen ajatellut. Mutta en kyllä tohtisi omia vanhempia pyytää, koska he ovat nytkin lapsia vahtinut 1½ viikkoa, ennen kun lomani alkoi. Vanhemmat asuvat meiltä 160km. ja miehen vanhemmat 350km.
Sukulaisetkaan ei paikkakunnalla asu. Luultavasti hoidan asian niin, että tuttava perhe vahtii, mutta sekin hoituu vain viikoksi.
Hankalaksi menee.... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2005 klo 14:43 Äiti kirjoitti:Meillä esikoinen aloittaa koulun nyt syksyllä. Kuinka olette järjestäneet lapsen hoidon elokuussa, ennen kun iltapäivä kerho alkaa?
Meillä miehen kanssa loma loppuu elokuun alussa, eikä lasta viitsi jättää yksin kaheksi viikoksi.
Apua kaivataan.