V
vieras
Vieras
se kuuluu olevan niin kova tauti, että itse otan lapsille, vaikka hieman rokotteen turvallisuus pelottaa. Mutta jos isokin ihminen huutaa ääneen kun on niin kipeä, niin ei kiitos sitä meijän pienille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:Meillä tytär toi lapun ja itki jo valmiiksi, että hän sitten ainakin HALUAA ottaa-ei kuulemma aio olla ainoa rokottamaton TYTTÖ luokallaanNo, senkun ottaa rokotteen, oli tasan eka kerta kun itse moisen tahtoo
![]()
Meillä taas tyttö sanoi ettei halua sitä, joten ei laiteta, kuten ei muullekaan perheelle.
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:mikä ihme teitä ihmisiä vaivaa? Kieltäydytte ilmaisesta rokotteesta, jolla voidaan ehkäistä todella vakavat, jopa henkeä uhkaavat jälkitaudit!
Ja kaiken kukkuraksi ala-aste ikäiset lapset saavat itse päättää asiasta! ei lapsi ymmärrä piikityksen tarpeellisuutta. Eikä pienen lapsen (eikä isommankaan ) harteille voi sälyttää tuollaista vastuuta päätöksestä.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:mikä ihme teitä ihmisiä vaivaa? Kieltäydytte ilmaisesta rokotteesta, jolla voidaan ehkäistä todella vakavat, jopa henkeä uhkaavat jälkitaudit!
Ja kaiken kukkuraksi ala-aste ikäiset lapset saavat itse päättää asiasta! ei lapsi ymmärrä piikityksen tarpeellisuutta. Eikä pienen lapsen (eikä isommankaan ) harteille voi sälyttää tuollaista vastuuta päätöksestä.
Peesi, nyt on kyllä puurot ja vellit sekaisin. ei ala-asteikäinen lapsi voi päättää asiaa itse, siksihän se lupalappu tulee teille VANHEMMILLE.
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:mikä ihme teitä ihmisiä vaivaa? Kieltäydytte ilmaisesta rokotteesta, jolla voidaan ehkäistä todella vakavat, jopa henkeä uhkaavat jälkitaudit!
Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:mikä ihme teitä ihmisiä vaivaa? Kieltäydytte ilmaisesta rokotteesta, jolla voidaan ehkäistä todella vakavat, jopa henkeä uhkaavat jälkitaudit!
No meillä eivät toki lapset päätä asiasta vaan aikuiset. Ja meillä päätös oli se, että rokotetta ei oteta. Kaikki ovat saaneet normaalit rokotusohjelmaan kuuluvat rokotteet ja lisäksi vielä vesirokkorokotteen. Sikapiikkiä tai norm. influenssapiikkiä ei oteta vaikkakin lapset saisivat sen nopeasti astman vuoksi.
Itse en ymmärrä (hoitaja itsekin) sitä, mikä joitakin hoitajia tuntuu hiertävän, jos joku ei ota rokotetta. Suomessa kun ei tuota rokotepakkoa vielä hoitajillakaan ole...siispä miksi jotkut töissä nostavat kamalan metelin jos joku ei rokotetta halua.