koulussa tappouhkaus

  • Viestiketjun aloittaja "huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Suullinen oli- kaverille puhuttu: "hyi s**tana, kato mikä ämmä, tapa se! Tapa se!"
Kuulijoita oli useita koulun käytävällä. Uhkailija on jo ilmeisesti ls-asiakkaana.
Tämäkö oli se uhkaus? Tuohan ei valitettavasti ole edes suora uhakaus. 10 v. sitten tälle ei olisi tehty mitään. Nykyään otetaan vakavammin.

Omassa nuoruudessa kovemmat kielenkäyttäjät, ei edes ongelmanuoret tapasi huudella suuttuessaan "V***u*, mä tapan sut!". Kukaan ei vain oikeasti sitä tarkoittanut. Nykyisin on niitä, jotka ottaa asian tosissaan.
 
"mari"
Eli oon kirppikselle menossa myymään ja löyty muutama mun vanha mekko 70-luvulta.
Menisköhän kirppiksellä kaupaks?
Mekot hyväkuntoisia, kaikki tais olla suunnilleen 4vuotiaan kokoa.
 
"mari"
[QUOTE="mari";22126519]Eli oon kirppikselle menossa myymään ja löyty muutama mun vanha mekko 70-luvulta.
Menisköhän kirppiksellä kaupaks?
Mekot hyväkuntoisia, kaikki tais olla suunnilleen 4vuotiaan kokoa.[/QUOTE]

siis tuli tää kysymys ihan väärään ketjuun.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22126330]Tämäkö oli se uhkaus? Tuohan ei valitettavasti ole edes suora uhakaus. 10 v. sitten tälle ei olisi tehty mitään. Nykyään otetaan vakavammin.

Omassa nuoruudessa kovemmat kielenkäyttäjät, ei edes ongelmanuoret tapasi huudella suuttuessaan "V***u*, mä tapan sut!". Kukaan ei vain oikeasti sitä tarkoittanut. Nykyisin on niitä, jotka ottaa asian tosissaan.[/QUOTE]

Joo tämä ei kyllä täytä kuin korkeintaan herjaamisen kriteerit, nippa nappa edes koulukiusaamista, jos ei itodella muuta tapahtunut ja lisäksi se että se on tehty julkisesti vain lieventää asiaa. Toki asiaan pitää puuttua ennen kuin menee pahemmaksi, mutta eipä tuossa ole muita vaihtoehtoja kuin ottaa uudelleen yhteys kouluun. Mutta ottakaa yhteys useampaan henkilöön kuin rehtoriin, niin voi mennä paremmin perille. Poliisi ei tuohon voi tehdä mitään.
 
en vitkuttelisi
[QUOTE="mom";22121222]peesi. ls-ilmoitus, nyt on muuallakin kuin lapsessa vikaa.[/QUOTE]

Lapsen kotona on myös PALJON vikaa. Ei muuta kuin poliisiin ja lastensuojeluihmisiin yhteys ja sassiin!
 
"jessica"
Eikös vaan ole hienoa tämä vapaa kasvatus kun ei lapselle saa kunnon kuria pitää,tässä se sitten nähdään kun on luonteeltaan kurittomampi lapsi jolle se sanallinen selittäminen ja ehkä uhkailukaan ei tehoa,mutta eihän pikku Jessicalle saa tukkapöllyä antaa vaikka nyt on koulukiusaajaksi ryhtynyt ja koulukin on voimaton,annetaan Jessican jatkaa ettei Jessicalle tule vielä paha mieli kun ei saa jatkaaa
 

Yhteistyössä