E
Ekaluokkalaisen äiti
Vieras
Meillä esikoinen aloittaa koulun syksyllä ja on haaveillut koulupöydästä
Ja itseasiassa minä äitinäkin olen haaveillut sellaisesta kun tuntuu että nyt on leikkihuoneen lattia, keittiön pöytä jne. täynnä vihkoja, paperia, värityskirjoja jne.
Että oishan se kiva jos olis oma työpiste missä lapsi saisi rauhassa askarrella eikä tarvitisi muiden leikkien ja ruokailun tieltä aina kerätä hommia pois 
Meillä on 2 kerroksinen talo mutta yläkerran huoneet ei ole vielä käytössä kun mahdutaan hyvin alakertaankin
Ne on siis sisustettu oleskeluhuoneeksi ja vierashuoneeksi eli mitään kolkkoja eivät kuitenkaan ole.
Nyt onkin tarkoitus esikoiselle tehdä oma askartelunurkkaus sinne yläkertaan mutta mietiskellään että olisiko kiva lähteä lapsen kanssa yhdessä ostamaan tämä pöytä vai tehdä yllätys? Kun lapsi on mummolassa pari yötä nyt kesän aikana niin olisi mahdollisuus silloin hakea pöytä, uusia kyniä, vihkoja, kirjoitusalusta, valo jne. ja tehdä kaikki tytölle valmiiksi ja yllättää hänet
Kumpi teidän mielestä olisi mukavampi lapselle? Tälläinen pieni Gallup
Itse muistan käyneeni isäni kanssa ostamassa koulupöydän kun olin ekaluokkalainen ja se on jäänyt mukavana muistona mieleen kun ei koskaan isän kanssa missään oikeastaan käyty. Mutta toisaalta olen ollut vähän kateellinen kavereille jotka ovat saaneet yllätyksiä kun minun vanhempani eivät IKINÄ meitä lapsia mitenkään yllättäneet. Eli ajatus siitä että minut olisi tuolla tavalla yllätetty on aivan ihana
Mietin myös että pitäisköhän samalla hommata tuolle 4v kuopuksellekin oma askartelupöytä? Touhuavat ja askartelevat lähes koko ajan yhdessä.
Meillä on 2 kerroksinen talo mutta yläkerran huoneet ei ole vielä käytössä kun mahdutaan hyvin alakertaankin
Nyt onkin tarkoitus esikoiselle tehdä oma askartelunurkkaus sinne yläkertaan mutta mietiskellään että olisiko kiva lähteä lapsen kanssa yhdessä ostamaan tämä pöytä vai tehdä yllätys? Kun lapsi on mummolassa pari yötä nyt kesän aikana niin olisi mahdollisuus silloin hakea pöytä, uusia kyniä, vihkoja, kirjoitusalusta, valo jne. ja tehdä kaikki tytölle valmiiksi ja yllättää hänet
Kumpi teidän mielestä olisi mukavampi lapselle? Tälläinen pieni Gallup
Mietin myös että pitäisköhän samalla hommata tuolle 4v kuopuksellekin oma askartelupöytä? Touhuavat ja askartelevat lähes koko ajan yhdessä.